«طوفان الاقصی» پیروزی جدیدی را به پرونده قهرمانی فلسطین اضافه می‌کند

گروه های مقاومت فلسطین اعلام کردند که عملیات «طوفان الاقصی» پیروزی جدیدی را در پرونده عزت و شرف ملت فلسطین ثبت می کند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری «سما»، گروه های مقاومت فلسطین روز شنبه در بیانیه ای اضافه کردند: عملیات الاقصل دستاورد، نتیجه و ثمره تلاش مستمر در آماده سازی و تجهیز و برنامه ریزی است که اکنون به بهترین شکل در میدان درحال اجرا است.

گروه های مقاومت خواستار پایداری و تلاش برای دفاع قدرتمندانه از ملت و پاسخ به تجاوزهای اشغالگران به مسجدالاقصی شدند و اعلام کردند که ماهیت این نبرد، دفاع از قدس، مسجدالاقصی و اسیران فلسطین است.

این گروه ها، همچنین خواستار ورود امت اسلامی و محور قدس در این نبرد قهرمانانه شدند.

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که مقاومت قدرت غیرقابل شکست است و خون شهدا هزینه سربلندی و کرامت است و فلسطین و امت اسلامی پیروز است.

این گروه ها درباره ارتکاب هرگونه حماقت در حق مردم غزه به اشغالگران صهیونیست هشدار دادند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    مردم عادی و زن و بچه رو گرفتن شکنجه میکنند مثل داعش، افتخار هم میکنند
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      هرچی به این صهیونیست‌های حرومزادهٔ آدمکش گفتیم که زن و بچه های مردم رو نگیرین و عین داعش شکنجه نکنین تو گوششون فرو نرفت ، مجبور شدیم اینطوری حقشون رو بزاریم کف دستشون!!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    وعده خداوند بر نابودی اسرائیل در سوره اسرا دارد محقق می شود. ارتش‌ها ونیروهای نظامی همه دول اسلامی هم به میدان نبرد با اسرائیل حرمله کودکش وارد شوند واین غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام برکنند. این فرصت نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار اتفاق می افتد ونباید این فرصت را سوزاند اگر این فرصت نابودی اسرائیل بسوزد و ترامپ یا جمهوری خواهان حامی اسرائیل دوباره سر کار بیایند اسرائیل دوباره جان می گیرد و فلسطین و امت اسلام تا صد سال دیگر در اسارت یهود باقی خواهد ماند و کشور اسرائیل در همه خاور میانه گسترش پیدا خواهد کرد. اکنون دول اسلامی به خانه عنکبوت حمله کنند وبه مانند جمال عبدالناصر همیشه قهرمان وغیرتمند با اسرائیل بجنگند و برای همیشه دول اسلامی خودشان وملتشان را از کابوس هشتاد ساله اسرائیل ویهود خلاص کنند.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    سخره گنبد آهنین و تانک های مرکاوا توسط مقاومت و با دستان خالی !! پاسخ به نقد دوستان از گروگان گرفتن مردم عادی و زن و بچه !! زن و بچه عادی داخل تانک مرکاوا !! پس قتل عام مردم عادی و زن و بچه در صبرا و شتیلا و 40سال بمباران غزه ولبنان امثال شماها چرا خفه خون گرفته بودید ؟؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    سخره گنبد آهنین و تانک های مرکاوا توسط مقاومت و با دستان خالی !! پاسخ به نقد دوستان از گروگان گرفتن مردم عادی و زن و بچه !! زن و بچه عادی داخل تانک مرکاوا !! پس قتل عام مردم عادی و زن و بچه در صبرا و شتیلا و 40سال بمباران غزه ولبنان امثال شماها چرا خفه خون گرفته بودید ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس