کد خبر 1533225
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
تیراندازی پلیس در یوسف‌آباد؛ ماجرا چه بود؟

پلیس تهران ماجرای تیراندازی و عملیات تعقیب و گریز در یوسف‌آباد را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، در ساعت ۲۲ روز چهارشنبه مورخه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، گزارش تردد مشکوک یک دستگاه ۲۰۶ سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد. ‌

با حضور واحد گشت کلانتری یوسف‌آباد در محل و پیاده شدن مأموران از خودروی پلیس جهت بررسی ارکان هویتی خودرو و شناسایی سرنشینان آن، راننده ۲۰۶ با سرعت بالا و به قصد آسیب زدن به سمت مأموران حمله ور شده و در ادامه اقدام به متواری شدن از محل می‌کند.

با آغاز تعقیب و گریز و اضافه شدن واحد گشت عملیات ویژه مبارزه با سرقت، ۲ واحد گشت پلیس به تعقیب خودروی ۲۰۶ پرداخته و به جهت اعلام اخطار، چندین تیر هوایی توسط ماموران شلیک شده اما سرنشینان ۲۰۶ کماکان به فرار خود ادامه می‌دهند.

با گذشت نزدیک به ۱۰ دقیقه از آغاز تعقیب و گریز و بی توجهی سرنشینان ۲۰۶ به دستور ایست پلیس، نهایتا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو ۲۰۶ را از ناحیه لاستیک عقب مورد هدف قرار داده اما سرنشینان آن کماکان به فرار خود ادامه می‌دهند.

سرانجام در ضلع شمالی پارک لاله، راننده ۲۰۶ به ناچار مجبور به توقف شد؛ با حضور مأموران و همزمان با دستگیری سرنشینان ۲۰۶ مشخص شد که در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران، دو سرنشین ۲۰۶ مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

همزمان با دستگیری متهمان، در بازرسی داخل خودرو ۲۰۶، آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت نیز کشف شد

سرهنگ حمید کلانتری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با اعلام این خبر گفت : با تشکیل پرونده مقدماتی احدی از متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و دو متهم دیگر نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارغنون IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خدا قوت فرزندان گمنام بی ادعای وطن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 0
    انشالله مردم عادی صدمه ندیده باشند
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      0 0
      فردا دقش در میاد
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      تیر اندازی یا هوایی میزنن یه اونقدر زمین میگیرن که کسی اسیب نبینه کال اف دیوتی نیست که همینطوری ول بدن برا هر یه دونه گوله که شلکیک میکنن قوه قضاییه کلی ازارشون میده
  • پادشاه IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    چرا پلیس باید برای هرکاری گزارش بده؟ این گزارش ها به دشمنه، نه مردم . مگه پلیس آمریکا به کسی گزارش میده که شماها دم به دیقه گزارش می دید
  • محمد IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ابن همه مدارا با دزد ها برای چه هست؟
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ده رو دیگر سرقت جدید خود را انجام میدهند قاضی کاری بهشون ندارد اگر یک ادم ابرو دار مهم بود سریع .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس