یزدانی: مراسم استقبالی در جویبار نداشتم/ مسوولان گفتند از پشت شهر برویم

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بلگراد انتظار استقبال از سوی مسوولان شهرمان "جویبار" را داشتم اما هیچگونه مراسمی برای من و محمد نخودی برگزار نشد.

به گزارش مشرق، امیر محمد یزدانی افزود: نه تنها من بلکه تمامی بچه‌های تیم ملی کشتی روحیه و انگیزه بالایی دارند تا مدال آوری های خود در میدان های جهانی و المپیک را جبران کنند.

وی افزود: بعد از بازگشت از مسابقات جهانی خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارم و با کمک مربیان در کنار تمرینات، تمامی حریفانم را هم با دقت آنالیز می‌کنم. بی تردید نگاه ویژه ای به رقیب آمریکایی ام دارم و به طور جدی تر او را زیر نظر دارم.

نایب قهرمان کشتی جهان با اظهار گلایه از بی توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های جهانی امسال قرار بود، مراسم استقبالی در جویبار برگزار شود که به دلایلی این مراسم لغو شد.

یزدانی ادامه داد:شما نگاه کنید امسال تیم ملی کشتی آزاد چهار مدال در مسابقات جهانی گرفت که سه‌ عدد برای بچه‌های جویبار بود. درست است طلا نگرفتند اما این خودش یک رکورد است که از تیم ۱۰ نفره اعزامی، سه مدال سهم جویبار بود. به هرشکل مراسمی برگزار نشد، برای ما همین که مردم تشویق‌مان کرده و خوشحال باشند، کافی است. مردم و فامیل و آشنا به خانه‌مان آمدند، دست همه‌شان درد نکند و همه زحمت کشیدند.

وی اضافه کرد: وقتی از نروژ (مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۱ ) برگشتیم، دلار ۱۰ هزار تومان بود و به من و محمد نخودی وعده ۳۰ میلیون تومان جایزه دادند که آن را ندادند. خرج یک ماه ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و تا الان هم چیزی نگرفته‌ایم. بعد از این هم مهم نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    0 1
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مهدی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    3 0
    واقعا برای مسئولینی که از قهرمان هامون و افتخارآفرینانمون حمایت نمی کنند متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس