کد خبر 1532499
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
باران

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور از امروز چهاشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی اردبیل استانهای ساحلی خزر برخی نقاط استانهای کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین البرز، تهران، قم، شمال استانهای ایلام و لرستان و از اواخر وقت در خراسان شمالی پنجشنبه در اردبیل استانهای ساحلی خزر خراسان شمالی برخی نقاط استانهای آذربایجان غربی و شرقی خراسان رضوی ،زنجان ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

شدت بارش‌ها چهارشنبه در آذربایجانهای غربی و شرقی اردبیل ، گیلان و پنجشنبه در گیلان مازندران گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

جمعه در شمال شرق کشور و شنبه در برخی نقاط شمال غرب و استانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در بخشهایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز پنجشنبه در شمال شرق شرق مرکز و دامنه های جنوبی البرز و جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در نیمه شمالی کشو ۴ تا ۸ درجه کاهش می یابد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر و جمعه خلیج فارس مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس