واکنش شرکت توسعه و نگهداری به فیلم ترمیم چمن ورزشگاه آزادی: این یک سیاه‌نمایی است

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در واکنش به فیلم ترمیم چمن ورزشگاه آزادی اعلام کرد این فیلم یک سیاه‌نمایی است.

به گزارش مشرق، انتشار فیلمی در خصوص نحوه تعویض و ترمیم زمین چمن ورزشگاه آزادی بازتاب‌های متعددی به همراه داشت و بسیاری این عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را مورد انتقاد قرار دادند.

در همین رابطه شهاب مالمیر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: عمر مفید چمن ورزشگاه آزادی تمام شده و عملاً باید تعویض شود. برای چنین اقدامی باید ۴ تا ۶ ماه روی این زمین بازی انجام نشود که با توجه به بازی‌های پیش رو در حال حاضر ممکن نیست و عملاً در صورتی که انجام بازی‌ ها متوقف شود امکان پذیر خواهد بود. بنابراین تا تعویض کامل چمن، ترمیم زمین اصلی با انتقال چمن از خزانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فیلمی که منتشر شده خارج از محدوده زمین بازی و با هدف تخریب و سیاه‌نمایی منتشر شده است. در حال حاضر شرایط چمن روز به روز بهتر شده و رو بهبود است و در بازدید امروز هم صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی و سید مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی از وضعیت ترمیم و تعویض زمین چمن بازدید و با اعلام رضایت از کاری که صورت گرفته قدردانی خود را بابت اقدامات انجام شده اعلام کردند.

مالمیر خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی ایده‌آل نیست و اساساً موضوع بازسازی استادیوم آزادی هم به دلیل موضوعات این چنینی بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با دقت نظر و نگاه کارشناسانه، فرصت خودنمایی به افرادی که قصد دارند با انتشار اخبار نادرست مردم را نسبت به عملکرد مسولین و خدمتگزاران نا امید و بی اعتقاد کنند، ندهند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    1 0
    یعنی در همه استادیوم های دنیا به صورت متوالی بعد از گذشتن تاریخ مصرف چمن، شش ماه تعطیل می کنند! انتشار سیاه نماییه ولی استفاده از این روش عصر حجری موردی نداره!
  • خ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    بحث اصلی اینه که توی چند ماهی که لیگ تعطیل بود چرا زمیم و ورزشگاه رو ترمیم نکردید که موجب خسران و ابروریزی نشه
  • mohammad IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    شما که میگید چمن ورزشگاه آزادی عمر مفید چمن به پایان رسده چرا تا به حال هیچ غلطی نکردید و یا حداقل اطلاع رسانی رسانه ایی نکردید که تیم ها تکلیف خودشون رو بدونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس