کد خبر 1531287
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا با انتشار مطلبی از آیت الله میرباقری، از کتاب تربیت ولایی صفحه ۱۰۷ درباره انتظار فرج نوشت:

دعاهای مربوط به امام زمان (عج) را بخوانید. اگر ذکری می‌خواهید که شما را به انتظار برساند، توصیه می‌کنم این دعاها را جزو ریاضت‌ها و ذکرهایتان قرار دهید. دعاهایی که در مفاتیح برای امام زمان وارد شده است را اگر هر روز نمی‌خوانید، به‌نوبت بخوانید؛ یک روز این را بخوانید و یک روز دیگری را. هفته‌ای نگذرد که این‌ها را نخوانده باشید.

یکی از آن‌ها دعای امام رضا (ع) دربارهٔ امام زمان است که یونس بن عبد الرحمن نقل کرده و محدث قمی آن را در کتاب مفاتیح الجنان قبل از زیارت جامعهٔ کبیره و بعد از دعای عهد آورده است: «اللهُمَّ ادْفَعْ عَنْ وَلِیّکَ وَ خَلِیفَتِکَ وَ حُجَّتِکَ...».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    6 0
    این‌ها خوب است. اما مهم‌ترین ذکر، ترک گناهان و عمل به واجبات است به ویژه امر به معروف و نهی از منکر. باید بپذیریم امر به معروف و نهی از منکر، مثل نماز واجب است و در لزوم انجام آن شکی نیست. کسی هم که از عمد واجبی را ترک کند، به خدا کفر ورزیده. جایگاه کافر در جهنم است و احتمالا ابدی و بی‌پایان و بدون تخفیف. گناهانی که عمدا ترک می‌کنیم خیلی خطرناک است. جهنم ابدی! وحشتناک است. مهم‌ترین ذکر همین ترک گناه است. البته امر به معروف و نهی از منکر ملاحظاتی هم دارد که باید از مرجع تقلید پرسیده شود.
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    4 2
    این‌ها خوب است. اما مهم‌ترین ذکر، ترک گناهان و عمل به واجبات است به ویژه امر به معروف و نهی از منکر. باید بپذیریم امر به معروف و نهی از منکر، مثل نماز واجب است و در لزوم انجام آن شکی نیست. کسی هم که از عمد واجبی را ترک کند، به خدا کفر ورزیده. جایگاه کافر در جهنم است و احتمالا ابدی و بی‌پایان و بدون تخفیف. واجباتی که عمدا ترک می‌کنیم خیلی خطرناک است. جهنم ابدی! وحشتناک است و در دسترس کفار و مشرکین. پس مهم‌ترین ذکر همین ترک گناه است. البته امر به معروف و نهی از منکر ملاحظاتی هم دارد که باید از مرجع تقلید پرسیده شود.
  • متین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 2
    تا شما را به انتظار برساند ! والله ما همین جوریش هم بیست و چهار ساعته خدا در حال انتظاریم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس