کد خبر 1530961
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کشف ۶ جسد از ۷ نوجوان ربوده شده در مکزیک

روز پنجشنبه جستجوگران در ایالت شمال مرکزی زکاتکاس اجساد شش نفر از هفت نوجوانی را که صبح یکشنبه در ویلانووا ربوده شده بودند، پیدا کردند.

به گزارش مشرق، تنها یکی از این نوجوانان که هویتش «به احترام خانواده» فاش نشده است، زنده مانده و به دلیل ضربه به سر و شکستگی استخوان بینی در بیمارستان تحت درمان است.

به گفته دادستانی، این جوان اکنون تحت حمایت مقامات انتظامی و با همراهی یک روانشناس است. همان هلیکوپتری که بازمانده را پیدا کرد، حداقل سه جسد را که ظاهراً بی‌جان بودند، در منطقه‌ای پیدا کرد که دسترسی به آن دشوار است، زیرا جاده‌ای در آنجا وجود ندارد. وقتی مأموران به محل رسیدند، ۶ جسد را پیدا کردند. بستگان آنها در حال شناسایی اجساد این افراد هستند.

این هفت نوجوان در ساعات اولیه روز یکشنبه توسط گروهی از مردان مسلح ربوده شدند. هویت قربانیان خورخه آلبرتو رنه اوکون آسودو، ۱۴ ساله؛ اسکار ارنستو روخاس آلوارادو، ۱۵ ساله; دیگو رودریگز ویدالس، ۱۷ ساله; هکتور آلخاندرو ساوسدو آسودو، ۱۷ ساله; سرخیو یوبانی آسودو رودریگز، ۱۸ ساله; گومارو سانتاکروز کاریلو، ۱۸ ساله; و خسوس مانوئل رودریگز روبلس، ۱۸ ساله است. انگیزه جنایت و همچنین هویت گروه جنایتکار سازمان یافته در پشت آن نامشخص است.

فرانسیسکو موریلو، دادستان کل ایالت زکاتکاس، در یک کنفرانس خبری گفت که پلیس روز سه شنبه دو نوجوان را دستگیر کرد که ممکن است با ناپدید شدن این افراد مرتبط باشند. دو مظنون که گفته می‌شود اهل ایالت دورانگو هستند، در شهر Genaro Codinas در ۴۰ مایلی مالپاسو، جایی که هفت نوجوان ربوده شدند، دستگیر شدند.

در ساعت ۴ صبح روز یکشنبه، گروهی از مردان مسلح با چندین خودرو به مزرعه ال پوتریتو، متعلق به والدین هکتور آلخاندرو ساوسدو آسودو، جایی که هفت مرد جوان در آن استراحت می‌کردند، حمله کردند. آنها شنبه شب را با هم گذرانده بودند و خواب بودند. سه نفر از آنها پسر عمو و بقیه دوستان صمیمی بودند زیرا با هم در دبیرستان محلی درس می‌خواندند. به گفته پدر یکی از قربانیان که خواست نامش فاش نشود، ربایندگان برای ترساندن آنها تیراندازی هوایی کردند و نوجوانان را که هنوز پابرهنه بودند با خود بردند.

در عملیات جستجو بیش از ۳۰۰ سرباز از دبیرخانه دفاع ملی، گارد ملی و افسران پلیس از جوامع مختلف شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس