‌

در این نشست در خصوص تقویم زمانی شورای ائتلاف برای فعالیت‌های انتخاباتی و رسیدن به نامزدهای نهایی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش مشرق، سومین نشست کمیته تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای اتقلاب روز ۴ مهرماه با حضور اعضای حقیقی و حقوقی عضو کارگروه برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به ریاست دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، ایشان در خصوص اهمیت انتخابات اسفندماه نکاتی را مطرح نموده و گفتند: ما باید از تجارب دوره‌های قبلی استفاده کرده و ضمن تلاش برای تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف، شاخص‌های دقیقی برای انتخاب کاندیداها تدوین کنیم.

حدادعادل با اشاره به اینکه ما در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت‌های جبهه انقلاب باشیم گفت: تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی "کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن" در معرفی نامزدها است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جلسه با اشاره به گزارشات کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف درباره عملکرد نمایندگان طی دوره یازدهم گفت: اگر کسانی در این ارزیابی نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.

در ادامه این نشست حاضرین ضمن بیان نظرات خود درباره شاخص‌های افراد واجد شرایط حضور در لیست شورای ائتلاف، بر لزوم توجه جدی و برنامه‌ریزی مبتنی بر نیازها و اولویت‌های کشور طی ۴ سال پیش‌روی مجلس دوازدهم تاکید کردند.

در این نشست در خصوص تقویم زمانی شورای ائتلاف برای فعالیت‌های انتخاباتی و رسیدن به نامزدهای نهایی بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف، با رای اعضای شورای مرکزی و با عضویت حدادعادل رئیس، داوری دبیر و قاسمپور، ریاض، روح‌الامینی و قدیمی ۴ معاون شورا به همراه ۵ عضو حقیقی شامل آقایان مهندس مهدی چمران، مهندس پرویز سروری، دکتر مهدی محمدی، دکتر مهدی اقراریان و حجت‌الاسلام آقامیری تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس