کد خبر 1530693
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
اصرار عجیب باشگاه پرسپولیس به بازگشت سه بازیکن از هانگژو!

سه بازیکن تیم فوتبال امید ایران برای ادامه حضور در بازی های آسیایی هانگژو وضعیت مبهمی دارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران که در گروه B رقابت های آسیایی هانگژو، موفق شده به عنوان صدرنشین صعود کند، در اولین دیدار خود در مرحله حذفی تایلند را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. در شرایطی که تمام تلاش کادر فنی این تیم حفظ آرامش کنونی در اردوی امیدها برای ادامه روند موفقیت آمیزشان است اما یک موضوع تا حدودی این وضعیت را به مخاطره انداخته و آنهم اصرار عجیب باشگاه پرسپولیس مبنی بر بازگشت سه بازیکن این تیم یعنی یاسین سلمانی، محمد عمری و محمد مهدی احمدی به تهران در پایان مسابقه امشب است در حالی که بدون شک جدایی این نفرات تاثیرگذار می‌تواند در برنامه های رضا عنایتی خلل ایجاد کند، آنهم در شرایطی که این بازی ها پله به پله دشوارتر می‌شود و نیاز تیم کشورمان به سه بازیکن موردنظر بیشتر احساس خواهد شد.

بدیهی است که باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اراده حضور قدرتمندانه تر برابر حریف خود یعنی الدحیل قطر را دارد اما ظاهرا در این مقطع اهمیت و جایگاه تیم امید که حکم تیم ملی و نماینده کل فوتبال ایران در بازی های آسیایی را دارد مغفول مانده است.

با توجه به اهمیت بازی های آسیایی هانگژو و تاثیر موفقیت احتمالی تیم امید بر کل کاروان ورزشی کشورمان، چشم پوشیدن بر این نفرات که تنها یک نفرشان (محمد عمری) در بازی قبلی سرخپوشان برابر النصر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار داشت، اما تا این لحظه با توجه به اصرارها مبنی بر بازگشت فوری سه بازیکن یاد شده به ایران در پایان مسابقه امشب، کار تیم امید را مختل کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غیرت جنوب IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    1 0
    چه توفیقی برای ما داره این بازیهای آسیایی که کل لیگ را تعطیل کردند، تیم امید اونجایی که باید نتیجه می گرفت و المپیکی می شد که افتضاح بود و از مرحله مقدماتی صعود نکرد که یعنی زنگ خطر یعنی فاجعه برای فوتبال ما
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    1 1
    لنگیا میخوان چوب لای چرخ عنایتی کنن. لنگ اصلا از عمری و احمدی بازی نمیگیره فقط قصدش تضعیف تیم ملی امیده.از عملکرد درخشان عنایتی به وحشت افتادن
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      عملکرد درخشان یعنی باختن به ازبکستان و حذب از انتخابی المپیک؟؟!!
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      خودت جواب خودتو دادی کیسه حمومی.عنایتی مربیه آخه..البته خودش گفته مربی بارسلونا بوده
    • مجتبی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      منظورت از عملکرد درخشان حذف از انتخابی المپیک دیگه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس