بازی‌های آسیایی| برخوردرای با شکست مقابل کره به پنجمین مدال برنز تکواندو رسید

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان درنیمه نهایی بازی های آسیایی هانگژو به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و با شکست مقابل این هوگوپوش به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز چهارم مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو امروز چهارشنبه پنجم مهرماه، مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم در نخستین دیدار با قرعه استراحت روبرو بود. برخورداری در مرحله یک هشتم به مصاف "امید سهاک" از افغانستان رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۷ بر صفر و راند دوم با نتیجه ۱۵ بر ۲ به سود برخورداری به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها، برخورداری در مرحله یک چهارم به مصاف " دیو" از فیلیپین رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۱۲ بر صفر به سود برخورداری تمام شد. راند دوم این دیدار در حالی که ۱۳ بر ۷ به سود برخورداری بود اما به دلیل پنج اخطاره شدن حریف، در نهایت نماینده کشورمان برنده این دیدار شد و مدال برنز خود را قطعی کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

برخورداری در نیمه نهایی به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۶ بر سه به سود نماینده کره به پایان رسید. در راند دوم این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. در راند سوم و حساس این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ به سود نماینده کره جنوبی تمام شد و برخورداری به مدال برنز بازی های آسیایی راه یافت.

در این وزن ۱۹ تکواندوکار حضور پیدا کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس