برنز رضایی و میرحسینی در تکواندو قطعی شد

برنز دو نماینده تکواندو ایران در وزن‌های منهای ۶۸ کیلوگرم و منهای ۶۷ کیلوگرم مردان و بانوان با شکست حریفان در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در کشور چین امروز چهارشنبه، پنجم مهر ماه و از روز سوم مسابقات در بخش مبارزه، متین رضایی نماینده وزن منهای ۶۸ کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف «کورمانالیف» از قرقیزستان رفت و با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

رضایی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل «چنمینگ ژیائو» از چین به پیروزی رسید و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنز خود را در کمتر چند ثانیه مانده به پایان مبارزه قطعی کرد.

او راند اول این مبارزه را ۱۷ بر ۷ به حریف واگذار کرد و در راند دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱۲ بازی را به راند سوم کشاند، رضایی در راند سوم هم ۱۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

در گروه بانوان و در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست به مصاف «باس نت» از نپال رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تکواندوکار کشورمان در این مرحله مقابل«جولیانا الصادق» از اردن قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و نشان برنز خود را قطعی کرد. او در راند نخست این مبارزه ۵ بر ۴ پیروز شد و در راند دوم نیز ۳بر۳ برنده میدان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس