کد خبر 1530527
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
صیادمنش فاش کرد؛ در باشگاه آرسنال تست هم دادم/ مالک توپچی‌ها با باشگاه آمریکایی یکی بود و...

بازیکن لژیونر تیم ملی ایران گفت: من یک تست در باشگاه آرسنال دادم باشگاهی که مالکش به طور مشترک تیم کلرادو آمریکا را هم برعهده دارد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش از جمله بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ مهاجمی که سابقه بازی برای فنرباهچه، استانبول اسپور و زوریا را در کارنامه دارد و حالا یکی دو فصلی است که برای هال‌سیتی در چمپیونشیپ به میدان می‌رود. صیادمنش که در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران حضور داشت و توانست در اولین بازی ملی دروازه سوریه را باز کند، این روزها تلاش می‌کند تا به ترکیب اصلی هال‌سیتی برسد و برای این تیم بیشتر بازی کند. بازیکن تیم هال‌سیتی که در بازی‌های تیم امید کشورمان بازی کرد، حالا کمتر در تیم خودش بازی می‌کند. به همین بهانه و سایر مواردی که در ذهن‌مان در رابطه با بازیکن لژیونر تیم ملی کشورمان وجود داشت با اللهیار گفت‌وگویی داشتیم.

‌چرا مقابل استوک‌سیتی بازی نکردی؟

در لیست ۱۸ نفره تیمم قرار داشتم و از هر نظر هم آماده بودم اما با نظر سرمربی تیم بازی نکردم، بازی که اتفاقاً با برد تیم ما هم همراه شد.

‌مربی‌تان که اعتقاد زیادی به بازی تو داشت، چطور در چند بازی اخیر به تو بازی نداده است؟

به هر حال سلیقه مربی است و من هم تابع نظر سرمربی تیمم هستم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد جالب استقلال به صیادمنش

‌اما به نظر می‌رسد که موضوع کمی پیچیده‌تر از این حرف‌ها باشد.

من برای تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم اما با کسب اجازه از مربیان تیم ملی در باشگاهم ماندم تا به تیمم کمک کنم اما بعد از آن وقتی نامه رسمی فدراسیون برای شرکت من در تیم امید به باشگاه هال‌سیتی آمد وظیفه خودم دانستم تا به تیم ملی امید کشورم کمک کنم. چون بازی و کمک به تیم امید را وظیفه خودم به عنوان یک بازیکن ایرانی می‌دانستم. با همه وجود هم در کنار همه بازیکنانی که برای تیم ملی کشورم بودند تلاش کردم و به عنوان یک سرباز تا جایی که توان داشتم جنگیدم و اتفاقاً چند گل هم برای تیم ملی امید زدم. با این وجود باشگاه و مربی تیمم خیلی راضی نبودند که من در آن مسابقات شرکت کنم اما من به خاطر تیم امید بازی کردم و از آن زمان تا حدودی مورد غضب سرمربی تیم و باشگاهم قرار گرفته‌ام. با این وجود حتماً دوباره آنقدر زحمت می‌کشم و تلاش می‌کنم که نظر سرمربی را بیشتر جلب کنم و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده برای تیمم بازی کنم.

‌انتقال بزرگی که در رابطه با تو گفته می‌شود بالاخره به کجا انجامید؟

انتقال بزرگ؟ من یک تست در باشگاه آرسنال دادم باشگاهی که مالکش به طور مشترک تیم کلرادو آمریکا را هم برعهده دارد. در حال حاضر هم همه تمرکزم به تمرین و باشگاه خودم معطوف است و از بقیه مسائل بی‌خبرم.

‌فصل قبل خیلی صحبت حضورت در تیم برنلی با مربیگری کمپانی مطرح شد. بحث جدیدی در این رابطه مطرح نشده است؟

این مسأله هم مربوط به مسابقات فصل قبل چمپیونشیپ بود، زمانی که این تیم در آن مسابقات حضور داشت و با شایستگی هم مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. در واقع الان حواس من به تیمم معطوف است و حواس کمپانی هم به تیم تحت هدایتش یعنی برنلی. چون به هر حال هر کسی به تیم خودش متعهد است. من هم با هال‌سیتی قرارداد دارم و وظیفه‌ام این است تا فقط به تیم خودم فکر کنم. این فصل اهداف بزرگی در سر داریم و امیدوار هستیم تا بتوانیم با پیروزی در بازی‌های حساس بتوانیم شانس صعود به لیگ برتر را آزمایش کنیم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس