کد خبر 15304
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳

حزب راست متعصب دانمارک طرح شوم جديدي را براي مقابله با افزايش مهاجرت مسلمانان اين کشور مطرح کرده است که در پي آن مسلماناني که قصد ماندن در اين کشور را دارند را مجبور به نگاه کردن به زنان عريان مي کنند تا ثابت شود که آنها با فرهنگ غربي مشکلي ندارند!

به گزارش مشرق، بي باک به نقل ازمفکره الاسلام نوشت: بررسي ها نشان داده که اين حزب متعصب دانمارکي همواره در تلاش براي کاهش هجرت مسلمانان به اين کشور بوده است و به گفته خودشان براي اينکه در روند زندگيمان تغييري ايجاد نشود اين کار را انجام مي دهيم.
پيتر اسکاروب از حزب ملت دانمارک درباره اين طرح در حال بررسي بيان کرد که به نظر من بايد افرادي که به کشورمان هجرت مي کنند قبل از ورود تستهاي را بدهند که يکي از آنها نگاه کردن به زنان عريان است.
وي در ادامه گفت: با اين روش مهاجران متعصب(!) از نگاه کردن به زن عريان فورا ممانعت مي کنند و اقامت در اين کشور را از دست مي دهند و اگر هم تعصبشان کمتر باشد(!) با کمي تامل مي فهمند که زندگي در اين کشور با زندگي در کشوري مثل افغانستان بسيار تفاوت دارد!
طراح اين قانون مبتذل بيان کرد: علاوه بر اجبار مسلمانان مهاجر به نگاه کردن به زنان عريان، آنها بايد قبل از قبول درخواست مهاجرتشان، فيلمي را نيز با موضوع همجنسبازي مشاهده نمايند!
وي با اعتراض به سياست دولتش در افزايش قبول مهاجرين مسلمان گفت: نبرد با مهاجرين، نبرد با اديان نمي باشد اما ما بايد آنها را ملزم به يادگيري عادات و فرهنگمان کنيم!
کشور دانمارک جزء کشورهايي است که به دين اسلام به صورت علني توهين مي کند و در چند سال اخير نيز با نشر تصاوير موهن با پيامبر خاتم (ص) جنجالي در جهان اسلام به راه انداخت، اين در حالي است که 270 هزار مسلمان در اين کشور زندگي مي کنند که اغلب آلباني، ترکيه اي، پاکستاني و عربي مي باشند و بيشتر مسلمانان دانمارک نيز کارگر مي باشند.
??? مردم اين کشور پيرو کليساي پروتستان لوتري (لوتران) هستند . کاتوليک‌ها، مسلمانان و يهوديان ?? باقيمانده جمعيت دانمارک را تشکيل مي‌دهند . بيشتر مسلمانان از کشورهاي خاورميانه به دانمارک کوچ کرده‌اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس