کد خبر 1530123
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
جذاب‌ترین گزینه برای جانشینی کارلتو/ رئال‌مادرید تصمیم قطعی گرفته است؟

رئال مادرید برای انتخاب جانشین آنچلوتی به نتیجه رسیده است و به نظر می‌رسد ژابی آلونسو به سانتیاگو برنابئو بیاید.

به گزارش مشرق، طبق گزارش‌ها، رئال مادرید تصمیم گرفته است که ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، سال آینده جانشین کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو شود

رادیو مارکا گزارش داده که که آلونسو مربی ای است که لوس بلانکوس می‌خواهد با جدایی آنچلوتی در سال ۲۰۲۴ در مادرید مربیگری کند. قرارداد آنچلوتی ایتالیایی با رئال در پایان فصل به پایان می‌رسد و ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل با قاطعیت گفته که آنچلوتی در سال آینده سرمربی تیم ملی برزیل خواهد شد. بر این اساس آلونسو می‌تواند به رئال مادرید بازگردد، جایی که او میراثی را به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ رئال مادرید به یادگار گذاشته است. این بازیکن اسپانیایی ۲۳۶ بازی برای مادرید انجام داد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و دو جام کوپادل‌ری شد.

این ستاره مادریدی در سال ۲۰۱۴ به بایرن مونیخ رفت و سه سال بعد کفش‌هایش را آویخت. او سپس زمانی که به عنوان مربی تیم جوانان رئال مادرید منصوب شد، وارد حرفه مربیگری شد و با سبک هجومی خود هواداران فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.

عملکرد یکشنبه شب تیم کارلو آنچلوتی و باخت سنگین ۳-۱ رئال مادرید به اتلتیکومادرید سران رئال را بیش از پیش دلسرد کرده است. آنچلوتی مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت.

پیش از این شایعاتی مبنی بر تلاش باشگاه رئال برای پیدا کردن جایگزینی برای آنچلوتی وجود داشت ضمن اینکه خود این مربی مورد توجه تیم ملی برزیل قرار دارد. از آن سو، ژابی آلونسو عملکردی درخشان و خیره کننده با تیم بایر لورکوزن داشته است و تیم او به نظر می‌رسد که تنها خطر احتمالی برای بایرن مونیخ در راه قهرمانی این فصل در بوندسلیگا خواهد بود.

مارکا گزارش کرده است که سران رئال در جلسه اول هفته خود در مورد انتقال ژابی به این تیم صحبت کرده‌اند و تصمیم خود را برای نهایی کردن این انتقال در پایان فصل جاری گرفته‌اند

آشنایی مربی اسپانیایی با رئال مادرید در متقاعد کردن رئیس باشگاه، فلورنتینو پرس، که آلونسو باید جانشین آنچلوتی باشد، نقش زیادی داشته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس