قالیباف: شبکه ملی اطلاعات با سرعت خوبی پیش می‌رود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌های شیرین خود را فدای فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی امروز ( دوشنبه، ۳ مهر) مجلس شورای اسلامی گفت : در ابتدا عید آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به تمام مسلمانان و مومنان و منتظران ظهور آن حضرت تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران راگرامی می‌دارم به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس وبه روح امام شهدا سلام و درود می فرستم.

قالیباف ادامه داد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های جوان‌هایی است که جان‌ شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان این کشور بر هم نخورد. از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی گفت: این انقلاب به مدد رهبری حکیمانه مبتنی بر خداباوری و مردم باوری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و با فداکاری پاک‌ترین و عزیزترین جوانان این مملکت در برابر دشمنان بی‌رحم مردم ایران ایستادگی کرده و به رشد و بالندگی خود ادامه داده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تکریم شهیدان، جانبازان و ایثارگران و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان وظیفه‌ای است که تا همیشه بر عهده یکایک ماست .

وی افزود: در پایان آغاز سال تحصیلی را به همه معلمان و دانش آموزان پرتلاشمان تبریک می‌گویم و سالی همراه با موفقیت و پیشرفت‌های درخشان برای آنان آرزو می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    2 0
    کو آقای قالیباف اون تکریم ها کو؟ که ما نمی بینیم یه دقیقه به سازمانها و ادارات دولتی سر بزنید از احوالات ایثارگران خبردار بشید آن وقت می فهمی که تکریم یعنی چه؟ مدیران کل و روسای کل ایثارگران نخبه و کار بلد را گوشه نشین کردند پست های کلیدی را به افراد ضد انقلاب حتی ولایت فقیه را قبول نمی کنند در جلسات خانواده های شهدا و ایثارگران و رزمندگان را مسخره می کنند. واقعا بسیار متاسفم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    5 0
    خیلی هم از طرف مجلس و دولت تکریم میشوند!!! بعنوان مثال امسال کمک معیشت جانبازان که آنان را معسر می نامید 7% اضافه شد ولی حقوق مستمری بگیرها و وظیفه بگیرها و مدجویان و کارمندان دولت چندین برابر اضافه شد .دریافتی حق جانبازی را کمک معیشت می نامید .دریافتی دیگران را حقوق یعنی حقی برای جانبازی متصور نیستید .این است تکریم جانبازان؟
  • حسین IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    1 0
    عجب!!!!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    2 0
    تکریم یعنی نادیده گرفتن ؟ تکریم یعنی بی توجهی ؟ تکریم یعنی قرار دادن این قشر در انتهای اولویت ها ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس