جاور: دوری از فرزندم سخت بود/ در انتخابی المپیک هم موفق می شویم

بانوی پاروزن روئینگ ایران پس از کسب نخستین مدال کاروان کشورمان به رنگ نقره گفت: امیدوارم با همین شکل در مسابقات انتخابی المپیک هم موفق باشیم.

به گزارش مشرق، نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی از صبح امروز یکشنبه دوم مهرماه به صورت رسمی در شهر هانگژو چین آغاز شد و اولین مدال کاروان ایران هم توسط تیم دو نفره روئینگ زنان ایران به رنگ نقره بدست آمد.

مهسا جاور پاروزن روئینگ کشورمان که پس از چند سال دوری از این رشته بازگشت خوبی داشت و توانست در اولین و مهمترین رویداد پیش رویش مدال نقره بازیهای آسیایی ۲۰۲۳ را کسب کند در خصوص کسب این نشان گفت: خیلی خوشحالم که اولین مدال کاروان را کسب کردیم و باعث خوشحالی شدم که توانستیم نخستین نشان بازیها را رشته روئینگ بدست بیاورد.

وی افزود: واقعاً رقابت سختی با کشور میزبان داشتیم. چینی ها همه قهرمانان جهان و المپیک خود را سر خط آورده بودند و همین مسابقه را برای همه سخت کرده بود.

پاروزن شایشته کشورمان ادامه داد: ما اردوهای طولانی را برای حضور در بازیها پشت سر گذاشتیم و مربیان ما برای تیم بسیار زحمت کشیدند. فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا بتوانیم در اردوهای خارج از کشور و در پیست مناسب تمرین کنیم و امیدوارم با کسب این مدال توانسته باشیم ذره ای از محبت ها و خستگی های آنها راجبران کنیم و همین طور اگر به همین شکل جلو برویم بتوانیم در مسابقات سهمیه المپیک هم موفق باشیم.

مهسا جاور که مدتی پیش از بابت دوری از فرزندش گفتگویی انجام داده و جامعه ورزش را بابت این مسئله متاثر کرده بود در شرایطی که با اشاره به این مسئله اشک در چشمانش جاری شده بود گفت: من خیلی وقت هست که از فرزندم دور هستم به خاطر این رقابت ها بیش از ۳۵ روز در روسیه تمرین کردیم و در همین مدت از فرزندم دور بودم و این مسئله برای من سخت بود. خیلی خوشحالم که در این شرایط توانستم این مدال را کسب کنم.

زینب نوروزی دیگر پاروزن کشورمان که همراه جاور مدال نقره دو نفره سنگین وزن زنان را بدست آورده است هم گفت: منم این مدال را تقدیم مردم ایران می کنم که با انرژی های مثبت خود این نشان را تبدیل به نقره کرردند. برای کل کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت می کنم تا بتوانند بهترین رنگ مدال را در این بازیها کسب کنند.

وی ادامه داد: این اولین بار است که در بازیها روئینگ اولین مدال کاروان ایران بدست آورده و این حس خوبی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس