بُرد پرگل بایرن و برتری خفیف زنبورها در بوندسلیگا

تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه لیگ باشگاه‌های آلمان با هفت گل بوخوم را در هم شکست و دورتموند نیز یک بر صفر ولفسبورگ را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش مشرق، هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان بوندسلیگا با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که مهم‌ترین بازی‌ها بایرن مونیخ به مصاف بوخوم رفت و دورتموند در خانه پذیرای ولفسبورگ بود.

بایرن مونیخ ۷ / بوخوم صفر

صدرنشین بوندسلیگا آلمان در یکی از این بازی‌ها به مصاف بوخوم رفت که این روزها در انتهای جدول سر می‌کند. در نیمه نخست باوارایی‌ها ۴ بار موفق به گلزنی شدند و در دقایق ۴، ۱۳، ۲۹ و ۳۸ توسط اریک ماکسیم چوپو موتینگ،‌ هری کین، ماتیس دلیخت و لروی سانه به گل رسید تا بوخوم در آستانه یک شکست سنگین قرار بگیرد.

در نیمه دوم، بازهم ماشین گلزنی شاگردان توماس توخل آتشین عمل کرد و آنها سه‌بار دیگر موفق به بازکردن دروازه بوخوم شدند. هری کین در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۸ و ماتیس تل در دقیقه ۸۱ برای میزبان گلزنی کردند تا یک برد پرگل نصیب باوارایی‌ها شود.

دورتموند یک / ولفسبورگ صفر

جدال دو تیم رده ششم و هفتم جدول همانطور که پیش‌بینی می‌شد نزدیک و با احتیاط دنبال شد. زنبورها با آنکه در نیمه نخست ۶۰ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در این نیمه به گل نرسیدند تا برای کسب نتیجه، در انتظار ۴۵ دقیقه دوم باشند.

در نیمه دوم، مارکو رویس در دقیقه ۶۸ تنها گل بازی را به ثمر رساند تا دورتموند در این دیدار خانگی یک بر صفر پیروز میدان باشد و ۳ امتیاز هفته پنجم را از آن خود کند.

آگزبورگ ۲ / ماینتس یک

لودوویچ آخورکه در دقیقه ۶ تیم قعرنشین ماینتس را پیش انداخت، در ادامه و در دقیقه ۱۱ میهمان بازهم به گل رسید اما این‌بار کمک داور ویدویی گل را رد کرد تا بازی با حداقل اختلاف دنبال شود. بازیکنان آگزبورگ در ادامه به لطف میزبانی بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند در دقایق ۱۵ و ۴۵ با دوگل ارمدین دمیروویچ به بازی بازگردند.

تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم سرانجامی نداشت تا بازی با همان گل‌های نیمه نخست به اتمام برسد. آرنه انگلس در دقیقه ۶۲ با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا میزبان دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

مونشن گلادباخ صفر / لایپزیش یک

جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا هواداران دو تیم برای گل در انتظار نیمه دوم باشند. در نیمه دوم تیمو ورنر در دقیقه ۷۵ برای لایپزیش گلزنی کرد تا این بازی با شکست خانگی گلادباخ به پایان برسد.

یونیون برلین صفر / هوفنهایم ۲

تیم میانه جدولی یونیون برلین در این دیدار خانگی و در نیمه اول ۲ بار دروازه خود را باز شده دید. آندره کراماریچ در دقیقه ۲۲ و از روی نقطه پنالتی نخستین گل بازی را به ثمر رساند، در ادامه ماکسیمیلیان بیر در دقیقه ۳۸ برای بار دوم هوفنهایم را به گل رساند تا بازی ۲ بر صفر به سود هوفنهایم به پایان برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس