کد خبر 1528886
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
«جوزف بورل» به اراضی اشغالی سفر می‌کند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اوایل دسامبر به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، بروکسل با صدور بیانیه‌ ای درباره دیدار «جوزف بورل» با «الی کوهن» وزیر خارجه اشغالگران صهیونیست در نیویورک اعلام کرد: «جوزف بورل» (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ با الی کوهن دیدار کرد. «بورل»؛ کوهن را در مورد نتایج نشست وزیران که در ۱۸ سپتامبر به همراه عربستان سعودی، اتحادیه کشورهای عربی، مصر و اردن به منظور بررسی راه‌ هایی برای احیای تلاش‌ های صلح خاورمیانه (غرب آسیا) به ریاست مشترک وی برگزار شد، مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی اضافه می کند: بروکسل به دنبال روابطی سازنده با اسرائیل در ارتباط با روند صلح خاورمیانه (غرب آسیا) است. اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن همچنان متمایل به مشارکت در روند صلح (!) هستند.

این بیانیه افزود: آنها منتظر دیدار آتی «بورل» از اسرائیل (اراضی اشغالی) در اوایل ماه دسامبر هستند. نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) به فلسطین نیز سفر خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سر نخ جنگ آذربایجان و اوکراین و سوریه وعراق در خانه عنکبوت است، اگر خانه عنکبوت ویران شود قطعا این جنگها زایل می شود. اسرائیل دامنه این جنگها را می خواهد به باغ سبز اروپا بکشاند. هدف یهود سوختن باغ سبز اروپاست ، سودای اشغال اروپا در کله اسرائیل جولان می دهد. البته بوسیله حمالهای احمقی نظیر علی اف و اردوغان و زلنسکی یهودی زخم خورده از هولوکاست و داعش الاغ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس