کد خبر 1528581
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

در حال حاضر یکی از راه‌های معقول برای خانه‌دار شدن یا سرمایه‌گذاری در حوزه ملک، شرکت در طرح‌های پیش فروش آپارتمان است. سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران به عقیده بسیاری از کارشناسان می‌تواند بسیار سودآور باشد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با پروژه مسکونی پارس چیتگر آشنا کنیم تا شما نیز پتانسیل‌های بالای آن را بشناسید.

برای اطلاع از به روزترین پروژه های پیش فروش منطقه 22 اینجا کلیک کنید.

پیش فروش پروژه مسکونی مجلل پارس چیتگر

تعاونی سازنده پروژه پارس

پروژه مسکونی پارس، با پلاک ثبتی 5/443/4 توسط تعاونی مسکن کیان مهر پارس در حال ساخت می‌باشد، یکی از آینده‌دارترین پروژه‌های در دست احداث در این منطقه به شمار می‌رود و یک فرصت بی نظیر برای سرمایه‌گذاری است و از امکانات فوق‌العاده ای برخوردار است.

در ادامه مطلب به معرفی کامل پروژه خواهیم پرداخت.

معرفی پروژه مسکونی پارس چیتگر

این پروژه شامل 6 برج مسکونی دوقلو که مجموعا 960 واحد و هر بلوک 20 طبقه می باشد. از این تعداد، 17 طبقه به واحدهای مسکونی، 1 طبقه به لابی و 2 طبقه نیز به پارکینگ و انباری اختصاص می‌یابد. پروژه دارای 18000 متر مربع زمین و 120.000 متر مربع تراکم مفید مسکونی میباشد.

این پروژه شامل واحد های 100 متری 2 خوابه و 130 متری 3 خوابه می باشد. با توجه به موقعیت پروژه، تمامی واحد های آن از نور و چشم انداز عالی برخوردار می باشند.

نشانی پروژه

منطقه 22 تهران، بزرگراه خرازی غرب، بلوار شهید اردستانی، ضلع جنوبی میدان دانش

پیش فروش پروژه مسکونی مجلل پارس چیتگر

جدول اقساط پروژه مسکونی پارس

پیش فروش پروژه مسکونی مجلل پارس چیتگر

دسترسی های پروژه پارس

این مجموعه به چهار بزرگراه حکیم، آزادگان، تهران _ کرج و همت و همچنین به ایستگاه مترو وردآورد با فاصله کمتراز 5 دقیقه دسترسی دارد که این امر رفت و آمد را برای ساکنین راحت تر میکند.

این برج‌ها نزدیک به دریاچه شهدای خلیج ‌فارس ، پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، محور تجاری-اداری چهار باغ، باغ ملی گیاه شناسی ، مجموعه ایران مال، تهران مال و جنگل لتمان کن میباشد.

امکانات پروژه مسکونی پارس

برخی از امکاناتی که برای پروژه پارس در نظر گرفته شده است عبارت اند از:

  • لابی مجلل اختصاصی برای هر برج
  • سونا، جکوزی، استخر
  • سالن ورزشی، سینما، سالن اجتماعات
  • انباری و پارکینگ اختصاصی برای هر واحد و پارکینگ اختصاصی میهمان
  • آسانسورهای نفربر و باربر، راه پله های اضطراری
  • مجهز به دوربین مدار بسته
  • سیستم تهویه عمومی و شوتینگ زباله
  • سیستم اطفای حریق
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
  • مهدکودک و پارک بازی کودکان
  • پیست دوچرخه سواری
  • روف گاردن زیبا با دید عالی منطقه
  • سیستم مدیریت هوشمند BMS در تمام واحدها
  • فضای سبز زیبا و دلنشین

با توجه به سابقه این تعاونی، طراحان و تیم فنی مهندسی این پروژه در نظر دارند تا در صورت امکان، واحدهای این پروژه را متناسب با سلیقه خریداران به اجرا درآورند.

شرایط و روند پیشرفت ملک در منطقه چیتگر نشان می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور قیمت این ساختمان‌های نوساز، مدرن و با امکانات به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

معرفی اپلیکیشن پیش فروش و حق امتیاز مسکن در منطقه 22

اپلیکیشن "خانه دان" در راستای بررسی پروژه‌های پیش فروش و امتیاز مسکن در منطقه 22 تهران، محیطی کاملا به روز و مطمئن را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و اطلاعات پروژه های آن به صورت روزانه، به روز رسانی می‌شود و شما میتوانید با اطمینان خاطر از این منبع اطلاعاتی استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن، ایجاد راه ارتباطی مناسب برای فروشندگان و مشاوران املاک در منطقه 22 است که از این طریق میتوانند آگهی‌های پیش فروش خود را به راحتی و به صورت رایگان ارائه کرده و با خریداران خود در ارتباط باشند. همچنین افرادی که قصد فروش حق امتیاز مسکن خود را دارند، میتوانند با ثبت آگهی با خریداران مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس