شویگو: روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی در حال توسعه است

وزیر دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی در حال توسعه است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز دوشنبه حین حضور خود در ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در جریان مذاکرات در تهران، وضعیت قره باغ و دیگر مسائل با محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع روسیه در این بیانیه ادامه داد: روابط روسیه و ایران در زمینه دفاعی به نحو پویایی در حال توسعه است. میزان دیدارها در سطوح مختلف افزایش یافته است. روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی به خوبی توسعه می یابد.

گفتنی است که ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه ساعاتی پیش با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

وزیر دفاع فدراسیون روسیه به دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به ایران سفر کرده است، و در طول اقامتش با مقامات ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاری‌ های دو جانبه، مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین المللی از جمله محورهای اصلی این دیدار محسوب می‌شد.

ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه عصر امروز در صدر هیأت بلندپایه ای از مقامات نظامی این کشور وارد تهران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    21 4
    ببند دهنت رو، دولتمردان اب زیرکاه روسیه
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سوخو ۳۵ سوزوندت یا ۵۷؟؟
  • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط سواستفاده از ایران میکنند از ایران امتیازمیگیرند ولی به ایران چیزی نمی دهند این اراجیف راهم برای بازار گرمی میکنند مسئولان ماهم ساده ودلخوش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس