کد خبر 1528116
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
ناگلزمان تا یورو ۲۰۲۴ روی نیمکت آلمان

جانشین هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان مشخص شد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی بیلد آلمان از توافق اولیه یولیان ناگلزمان با فدراسیون فوتبال آلمان برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا خبر داد. به این ترتیب این مربی ۳۶ ساله جانشین هانسی فلیک خواهد شد. دو طرف به توافق اولیه دست یافته‌اند و اکنون بحث تنها بر سر جزئیات است.

گفته می‌شود دستمزد ناگلزمان در تیم ملی آلمان ماهانه ۴۰۰ هزار یورو خواهد بود.

قرارداد ناگلزمان با بایرن‌مونیخ هم لغو خواهد شد و او بدون پرداخت راهی تیم ملی آلمان خواهد شد. او برای پذیرش جانشینی فلیک از قید رقم هنگفتی را زده است. او می‌توانست تا سال ۲۰۲۶ بدون نشستن روی نیمکت هیچ تیمی ۲۰ میلیون یورو به جیب بزند ولی اکنون تا یوروی سال آتی به میزبانی آلمان حدودا چهار میلیون یورو دریافت خواهد کرد. پس از یورو هم می‌تواند به دنبال قرارداد با کارفرمای جدیدی باشد.

این مربی جوان سابقه هدایت تیم‌های هوفنهایم، لایپزیگ و بایرن را دارد. او تا مارس گذشته روی نیمکت تیم باواریایی می‌نشست ولی در ادامه ناچار شد نیمکتش را به توماس توخل واگذار کند.

هانسی فلیک پس از شکست سنگین چهار بر یک برابر تیم ملی ژاپن از هدایت ژرمن‌ها برکنار شد. او در ۱۷ بازی با تیم ملی آلمان تنها موفق به ثبت چهار برد شده بود. آلمان با هدایت او در جام جهانی هم ناکام بود و همانند جام جهانی ۲۰۱۸ حتی نتوانست از گروهش به دور حذفی راه پیدا کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس