کد خبر 1528094
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
نادال در اندیشه ریاست رئال‌

تنیسور سرشناس اسپانیایی علاقمند ریاست در باشگاه رئال‌ مادرید است.

به گزارش مشرق و به نقل از استار، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و فاتح ۲۲ گرنداسلم تنیس جهان، دوست دارد در آینده رئیس باشگاه فوتبال رئال مادرید شود.

او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی موویستار در این باره صحبت کرد و افزود: کسی نمی‌داند چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. همه می‌دانند که من عاشق فوتبالم و رئال‌ مادرید تیم مورد علاقه‌ام است. دوست دارم ریاست این باشگاه را بر عهده بگیرم. مادرید از همه لحاظ کامل است. رییس خوبی دارد. می‌دانم که اکنون رئال‌ مادرید به من نیازی ندارد. فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی وجود دارد. نمی‌دانم می‌توانم یا نه. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

نادال ۳۷ ساله ۹۲ عنوان قهرمانی از جمله ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در دنیای تنیس کسب کرده است و پس از نواک جوکوویچ صربستانی با ۲۴ گرنداسلم در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ است. این تنیسور اسپانیایی به مدت ۲۰۹ هفته در صدر رنکینگ جهانی قرار داشت و دو بار قهرمان المپیک شده است.

نادال ماه فوریه در جریان رقابت با مکنزی مک‌دونالد آمریکایی در دور دوم مسابقات تنیس آزاد استرالیا آسیب دید. در معاینه‌های پزشکی معلوم شد او از ناحیه ساق پا دچار آسیب شده است. نادال تاکنون چهار تورنمنت مسترز را به همین دلیل از دست داده است. تنیس ایندیان‌ولز آمریکا و میامی و هم‌چنین تنیس مونت‌کارلو و مادرید رقابت‌هایی بوده است که رافائل نادال از دست داده است. او همچنین به همین دلیل برای اولین‌ بار از سال ۲۰۰۵ از جمع ۱۰ تنیسور برتر رده‌بندی برترین تنیسورها خارج شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس