کد خبر 1527769
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
حذف یونس امامی از قهرمانی جهان/ تانک روس دنده سنگین حرکت کرد!

یونس امامی از رقابتهای جهانی کشتی آزاد حذف شد اما کایل اسنایدر و عبدالرشید سعدالله یف رقابت های جهانی را با برد شروع کردند.

به گزارش مشرق، در دیدار شانس مجدد وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، یونس امامی در یک کشتی سخت به مصاف ختیگ تسابولوف ملی‌پوش سابق روسیه و فعلی صربستان رفت که ۱۱ بر ۴ شکست خورد تا ضمن حذف از مسابقات، سهمیه المپیک را هم از دست داد.

همچنین رقابت های وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهانی در بلگراد ادامه یافت و کایل اسنایدر آمریکایی در اولین کشتی ۱۱ بر صفر با قاطعیت نیشان راندهاوا را از پیش رو برداشت.

عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان جهان و المپیک که رقابتهای سال گذشته را از دست داد، در اولین کشتی ۷ بر صفر نیکولاس ده‌لانژ از آفریقای جنوبی را شکست داد. در این کشتی سعدالله یف طراوت قبل را نداشت و حریف آفریقای جنوبی چند بار برای زیر گرفتن اقدام کرد که با خیمه های سنگین این کشتی‌گیر قدرتمند روبروشد تا شک و تردیدها را نسبت به موفقیتش در این دوره افزایش دهد.

باید دید تانک روس در ادامه می تواند به مانند سالهای قبل قدرتش را بازیابد یا آمریکا در این وزن چشم به چهارمین طلا خواهد داشت. البته نباید فراموش کرد مجتبی گلیج نیز در این وزن قرار دارد و امیدوار به شگفتی سازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس