کد خبر 1527577
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد:

طیف تندرو و غربگرا در "جبهه اصلاحات"، چند ماه قبل با کنار زدن بهزاد نبوی، ریاست را قبضه کردند. نبوی درباره این طیف به مجله «آگاهی نو» گفته بود:

"وقتی کاری بکنیم که عاقبت آن را ندانیم و دیمی حرکت کنیم، اسمش می شود چپ روی. ما دچار مرض بچه گانه چپ روی هستیم. در مجموعه خودمان هم این را می بینیم و لوچ داریم".

این طیف، سال گذشته در اپوزیسیون منحل، و در توهم براندازی غرق شدند. در حالی که گروهک های تروریست، به نیابت از موساد، سیا و ام آی سیکس شرارت می کردند، اینها ماموریت داشتند از شورش و شرارت تروریستی، "جنبش مهسا" بسازند!

کارفرمایان غربی، به بهانه سالروز فوت مهسا امینی، برنامه مفصلی را چیدند. شبکه های مجازی و ماهواره ای را هم در اختیارشان گذاشتند تا در تیراژ ۲۰۰ میلیونی، هشتگ سازی کنند! اما کوه تبلیغات، حتی موش هم نزایید.

در این میان، نشریاتی که می خواستند از پروژه ویرانی طلبی ایران، جنبش بسازند، فردای روز موعود و شکست سهمگین دشمنان ملت ایران، روی شان را به سمت دیگری گرفتند.

اما از همه مفلوک تر، روزنامه کرباسچی (هم میهن) بود که خود را در ورشکستگی گروهک های کلاهبردار خارج نشین شریک دیده و نوشت:

"در جریان اعتراضات پارسال و پس از آن، بیماری‌های اضطرابی خیلی تشدید شد و اکنون که از شدت حوادث کاسته شده[!]، بیماری در قالب افسردگی ناشی از ناامیدی و ناکامی تشدید شده. این بیماری‌ها در امید به زندگی اثر خیلی منفی می‌گذارند. جامعه‌ای که دچار اضطراب، افسردگی، ناکامی و فقدان شادی باشد، مستعد برداشتن گام‌های روبه‌جلو نیز نخواهد بود".

سرخوردگی خود را به مردمی نسبت می دهند که در همین دو هفته اخیر، چهار میلیون نفرشان در پیاده روی اربعین، بیش از پنج میلیون نفرشان در مشهد الرضا (ع) و همین حدود هم در سفر به دیگر مناطق کشور گذراندند و رکورد مصرف بنزین -با سقف ۱۳۷ میلیون لیتر- شکست.

مشکلات کم نیست. معیشت برخی اقشار هم با دشواری مواجه است. اما اکثریت قاطع همین مردم با معرفت، حاضر نیستند وطن فروشی کنند، یا مملکت خود را به خاطر کاسبی عده ای وطن فروش، ویران کنند.

افسردگی لاعلاج، عایدی ویژه همان هایی است که یکدیگر را فریب دادند و نهایتا یک شرمندگی بزرگ را درو کردند.

شبکه BBC و نظایر آن، در هفته های گذشته، در حالی روی دور تند تحمیق بودند که مسعود بهنود شان، در مکالمه اس، رئیس اپوزیسیون را بی شعور تر از گاو امی خواند. عجیب این که BBC دو ماه قبل به قلم "حسین باستانی" (بولتن نویس دولت خاتمی) اذعان کرده بود:

"آنچه در اغتشاشات پارسال رخ داد، هیچ شباهت و نسبتی با وعده سرنگونی نداشت. خیال براندازی بیشتر یک ذهنیت بود. هر شایعه‌ ای مورد استقبال قرار گرفت و، تلاش برای درستی‌سنجی شایعات، بلاموضوع تلقی شد. این روند در کوتاه مدت باعث امیدواری و روحیه می‌شود. اما در درازمدت، عارضه ناامیدی را در پی دارد و به یاس کلی می‌انجامد.

اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی، انکارناپذیر است[!] ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن باعث خواهد شد تا اپوزیسیون جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، منفعت خود را در معامله با قدرت مستقر ببینند. نمونه‌های بی‌شماری از معاملات پشت‌پرده دولتمردان غربی با تهران وجود دارند".

دغل بازی، چپ روی، افسردگی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 4
    شکست سنگین فرقه اصلاحات واقعادلنشین بود
  • FR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 3
    اسم جدید مصی علینژاد که مجبور به تغییر آن شده به « مارگریت خاتمی منش»
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    عجب صبری خدا دارد...با این همه نفاق وخیانت یک عده، هنوز بایستی مردان خدا ایضا به مانند خدایشان، صبوری کنند.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    همون زمان اعلام شد کل هشتگ های واقعی مهسا امینی 145 هزار نفر بود. این رو خود رسانه های غربی اعلام کردند که در زمینه توئیتر فعالیت تحقیقی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس