کد خبر 1527523
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
قرارداد بلانکو با استقلال معتبر است/ با نظر کادرفنی انفرادی تمرین می‌کند

خلاف شایعات مطرح‌شده، قرارداد مهاجم آرژانتینی با باشگاه استقلال معتبر است و این بازیکن به‌دلیل فاصله گرفتن از شرایط ایده‌آل جسمانی، با نظر کادر فنی آبی‌پوشان تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام، سرمربی استقلال، قرارداد خود با این باشگاه را در ترکیه امضا کرد تا در ادامه مسابقات لیگ برتر آبی‌پوشان را همراهی کند. به عبارت دیگر بلانکو قرارداد خود را به طور رسمی با استقلال منعقد کرده است.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: تشریفات قانونی قرارداد بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی در لیگ ایران متفاوت و خلاف مطالبی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، قرارداد بلانکو با استقلال معتبر و قانونی است. به زودی با ثبت قرارداد بلانکو در سازمان لیگ، کارت بازی او صادر خواهد شد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که بلانکو به‌دلیل عدم ثبت رسمی قرارداد، در تمرینات گروهی استقلال شرکت نمی‌کند اما با توجه به اینکه مهاجم آرژانتینی استقلال مدتی از تمرینات پرفشار دور بوده، از نظر آمادگی جسمانی از سایر بازیکنان عقب‌تر است و بنا به نظر کادر فنی تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد تا هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل بدنی دست پیدا کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس