کد خبر 1527381
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
روغن

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت انواع روغن نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش مشرق، قربانعلی رفیعی معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام نسبت به مقطع اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و کارخانجات تولیدی، قیمت انواع روغن نباتی مصارف صنف، صنعت و خانوار را کاهش داد.

او بیان داشت: بر همین اساس به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بخش مربوط به خانوار ۱۵ درصد و بخش صنف و صنعت حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. این قیمت‌ها در کارگروه تنظیم بازار نهایی و از چهارشنبه (هشتم شهریور) اعمال شد.

معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ بارگذاری شده، خاطرنشان‌کرد: از روز هشتم شهریور، قیمت‌های جدید به همه مراجع از جمله سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها برای اقدامات نظارتی ابلاغ شده است.

رفیعی در مورد نقش وزارت صمت بر کاهش قیمت روغن، گفت: سازمان حمایت در راستای وظایف و تکالیف قانونی خود و به‌عنوان تنها مرجع کارشناسی قیمت با رصد قیمت‌های جهانی، مرداد پارسال نیز پس از بررسی‌های کارشناسی قیمت محصولات را ۱۰ تا ۱۵ درصد تعدیل کرد و امسال مجدد با کاهش قیمت جهانی، قیمت‌ها را تا ۱۵ درصد کاهش داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 0
    دروغگو دشمن خداست
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 1
    قیمت برنج که واقعا حدود ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده .
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    من رفتم روغن خریدم یکدونه بهم داد کارت کشید گفت ببخشید یادم رفته بود ارزان شده دوتا روغن بهم اشانتیون واد🤔🤔🤔کجا روغن ارزان شده درخانه احمدی نژاد یا رئیسی نشانی بدهید بریم آنجا روغن بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس