انتقاد از کادر فنی تیم ملی فوتبال زود است/ استقلال تکمیل نشده است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی‌روش ۸ سال در فوتبال ایران بود اما نتوانست یک جام برای ما به دست بیاورد، گفت: باید به کادر فنی تیم ملی اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز در خصوص شرایط تیم ملی و دو دیدار تدارکاتی برابر بلغارستان و آنگولا گفت: تیم ملی ایران خود را آماده حضوری پر قدرت در جام ملتهای آسیا می‌کند تا بتواند بعداز گذشت نزدیک به ۵۰ سال در این دوره به قهرمانی برسد. البته حضور تیم های پر قدرتی چون ژاپن ، کره جنوبی، عربستان و دیگر تیمها کار را برای ما سخت خواهد کرد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: امکانات و تدارکات آنها با ما بسیار متفاوت است و نمی‌توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم اما ما هم بازیکنان بزرگی داریم که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می کنند و بازیکنان با کیفیتی داریم که در لیگ داخلی خودمان بازی می کنند و در مجموع می توانیم موفق باشیم به شرطی که متحد و یکدل باشیم.

وی در خصوص انتقادهایی که از انتخاب های صورت گرفته کادر فنی مطرح می شود، گفت: منصفانه نیست هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده شروع به انتقادهای مخرب کنیم. باید به کادر فنی فرصت دهیم تا بتوانند کار خود را با آرامش و بدون دغدغه انجام دهند ، باید به کادر و انتخابهایش اعتماد کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرعت رشد فوتبال ایران نسبت به رقبا پایین است

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بطور حتم کادر فنی براساس آمادگی بازیکنان آنها را دعوت کرده است . یادمان باشد کارلوس کی روش هشت سال سرمربی تیم ملی ما بود اما نتوانست یک مقام قهرمانی در جام ملتهای آسیا برای ما کسب کند البته کی روش هم به فوتبال ما خدمت کرد و ما فراموش نمی‌کنیم ولی ما به او ۸ سال فرصت دادیم که زمان کمی هم نبود بنابراین این فرصت را هم کادر فنی حال حاضر بدهیم تا ان شالله بتوانند بعد از گذشت سالها به هدف اصلی یعنی قهرمانی در جام ملتهای آسیا دست پیدا کنیم

کارشناس فوتبال تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت فاکتورهای زیادی لازم است ، همدلی و متحد بودن ، برگزاری بازیهای تدارکاتی بیشتر تا شروع جام ملتهای آسیا، حمایت رسانه ها از تیم ملی ، حمایت وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال و دادن امکانات در شأن تیم ملی برای موفقیت مقابل حریفانی که در این سالها هزینه های هنگفتی کرده اند تا بتوانند نه تنها در جام ملتهای آسیا بلکه در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند دیدارهای تدارکاتی با تیمهای مطرح دنیا آماده کند تا بازیکنان ما محک بیشتری بخورند.

چنگیز در خصوص شرایط استقلال هم گفت : آبی ها با شرایطی که این فصل داشتند نتایج خوبی کسب کرده اند ، باخت آنها مقابل سپاهان با اشتباه داوری صورت گرفت اما در مجموع استقلال نمایش قابل قبولی داشته و اعتقاد دارم هر مربی دیگری بجای نکونام بود نمی‌ماند و از استقلال می‌رفت اما سرمربی استقلال در کنار تیم و هواداران استقلال ماند و توانست نتایج خوبی هم بگیرد.

وی ادامه داد: با شناختی که از نکونام و بازیکنان استقلال دارم بطور حتم در ادامه راه موفق خواهند شد. اگر چند بازیکن هم در طول این تعطیلات لیگ به جمع دیگر بازیکنان اضافه شوند دست نکونام بازتر خواهد شد و می تواند عملکرد بهتری داشته باشد البته هواداران استقلال هم باید از تیمشان حمایت کنند که نکونام و بازیکنانش به این حمایت خیلی نیاز دارند.

عبدالعلی چنگیز در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه عملکرد مدیران استقلال بسیار ضعیف بوده و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند آنها نه در امر جذب بازیکن موفق بودند ، نه پرداخت مطالبات بازیکنان و نه در امور دیگر. اختلاف بین مدیر و سرمربی هم که کاملا برای همه مسجل شد و البته هواداران که خوب می دانند چه کسانی زحمت می کشند و چه کسانی دنبال اهدافشان هستند کادر فنی را مورد حمایت قرار دادند تا مشخص شود هواداران کنار چه کسانی هستند، البته امیدوارم این اختلافات از بین برود تا شاهد موفقیت بیشتر استقلال در آینده باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس