1

پیش‌بینی‌می‌شود که در روزهای آتی تلاش دشمن متمرکز روی مراکز اجتماعی چون مدارس و دانشگاه‌ها و نیز اثرگذاری روی برخی خانواده‌های فعال در اغتشاشات سال‌های قبل خواهد بود.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته به‌جز شهرهای ساحلی استان‌های شمالی که لبریز از توریست در کنار دریای خزر بود، تمامی کشور به‌ویژه شهر تهران روزی آرام را به خود دید، سطح این آرامش به حدی بود که تابلوهای مرکز کنترل ترافیک به‌صورت کامل سبز شده بود. احتمالاً بدبین‌ترین تحلیل‌گران سیاسی هم گمان نمی‌کردند که مردم ایران به فراخوان ضد ایرانی چند گروهک در خارج از کشور این‌چنین بی‌توجهی نشان داده تا جایی که خلوتی شهر در ساعاتی از بعدازظهر با آرامش شبانه تهران تفاوتی باهم نداشت.

در سه ماه گذشته ضدانقلاب با یک کمپین شبانه‌روزی و تجمیع همه امکانات درون‌شبکه‌ای به‌ویژه بهره بردن از خدمات سرویس‌های اطلاعاتی در منطقه چندین فراخوان برای راه انداختن آشوب در روز ۲۵ شهریورماه تدارک دیده بود، سلطنت‌طلبان، احزاب تجزیه‌طلب کردی، گروه‌های چپ مارکسیستی و گروهک تروریستی منافقین هرکدام جداگانه برای سالگرد مهسا امینی بیانیه داده و برآوردشان این بود که حداقل شش استان همراه با تهران را به آشوب خواهند کشید.

اما این سازمان‌دهی چندوجهی بدون رسیدن به نتیجه‌ای خاص به ایستگاه پایانی رسیده و مردم حتی نیم‌نگاهی نیز به تبلیغات سراسری این گروهک‌های ضد ایرانی نداشتند تا جایی که گروهک تروریستی منافقین مجبور شد در ساعت شش عصر روز گذشته بار دیگر یک فراخوان زده تا استارت عملیات شبانه را بزند.

اما مردم به‌جای پاسخ به تروریست‌ها ترجیح دادند در صف رستوران‌های معروف شهر تهران قرارگرفته تا در کنار خانواده در آخرین شب تعطیلات شام میل کنند. این وضعیت باعث شد تا یکی از عناصر ضدانقلاب با انتشار تصویری از یکی از اراذل‌واوباش معروف با دلخوری بنویسد که همه برای صرف جوجه‌کباب در شمال هستند.

بی‌توجهی کامل مردم ایران به فراخوان ضد ایرانی در سالگرد مهسا امینی/ شکست تاریخی مأموریت گروه بحران در تهران/ چند لیدر و تروریست در روز شنبه بازداشت شدند؟

سالگرد اغتشاشات در استان‌های مختلف چه گذشته است؟

در شرایطی که ضدانقلاب با فراخوانی قابل‌تأمل قرار بود یک زنجیره انسانی از میدان امام حسین (ع) تا خیابان آزادی راه بیاندازد، در شهرهای مختلف نیز برنامه‌های متعددی را تدارک دیده بود؛ اما نداشتن اقبال اجتماعی و برآوردی که سرویس اطلاعاتی دشمن به گروهک‌ها داده بود باعث تغییر فاز عملیات شد، از ساعت ۱۲ روز شنبه «اتاق بحران ویژه ضدانقلاب» به‌جای تمرکز روی جنگ شهری مجبور شد دست به‌دروغ پراکنی بزند.

بااین‌وجود دروغ‌سازی ضدانقلاب برای دستگیری خانواده حدیث نجفی در کرج و نیز خبر دستگیری امجد امینی در سقز تغییری در وضعیت ایجاد نکرد تا جایی که شاهدان و فیلم‌های منتشرشده از این دو شهر حکایت از ترافیک سنگین در جاده چالوس و نیز حضور قابل‌توجه مسافران تابستانی در سنندج می‌داد. طبق آخرین برآوردها حدود ۵ میلیون زائر خود را به آستان مقدس امام رضا (ع) رساندند؛ جاده‌های قم و شیراز هم در روزهای انتهای ماه صفر شلوغ بود. بیش از سه میلیون نفر اقامت مسافران در تعطیلات اخیر در مازندران هم ثبت‌شده است.

در آخرین ساعات شب گذشته نیز شبکه اغتشاشات با کمک کانال‌های خبری خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف سعی کرد با وایرال کردن ویدئوهای قدیمی که از مناطق مختلف تهیه می‌شد یا ویدئو کوتاه شعار که در آن صدای یک مرد یا زن شنیده می‌شد «جنگ ویدئویی» راه بیاندازد، این تصاویر با حجم گسترده پخش می‌شد، جالب‌توجه آنکه رصد منابع انتشار این تصاویر نشان می‌دهد که گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب بلوچ و گروهک تروریستی احوازیه دو سکوی انتشار این تصاویر در کانال‌های تلگرامی بوده است!

وضعیت وخیم اتاق بحران باعث شد تا بی‌بی‌سی فارسی نیز دست به جعل خبری زده و تصاویر قدیمی را جای تصاویر روز گذشته جا بزند، این اقدام با اعتراض بسیاری از کاربران روبه‌رو شده تا جایی که سردبیر این شبکه انگلیسی مجبور شد تا این تصاویر دست‌چین شده را حذف کند.

بررسی دقیق ویدئوهای منتشرشده در روز گذشته نشان می‌دهد که تنها آتش زدن دو لاستیک توسط چند پسربچه در جونقان چهارمحال و بختیاری منطبق بر صحت بوده و الباقی موارد آن‌چنان فاقد ارزش خبری بود که حتی توجه افرادی که در آن نقاط تردد داشته نیز جلب نکرده است، بر اساس آخرین دسته‌بندی خبری ۵ رسانه ضد ایرانی تنها در ۴۶ روز نخست اغتشاشات سال گذشته ۳۸ هزار دروغ منتشر کردند و هر بار پس از برملا شدن دروغشان به سراغ سوژه جدیدی رفتند.

ازجمله دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های ضدانقلاب مربوط به ماجرای اعتصاب در استان کردستان بود، این رسانه‌ها با انتشار تصاویری خبر از تعطیلی بسیاری از مغازه‌ها در شهرهایی چون بوکان، سقز و دیوان دره می‌دادند، اما با توجه به تعطیلات رسمی در روزهای منتهی به سالگرد اغتشاشات اغلب بازارهای استان کردستان، روز گذشته بودند، آخرین داده‌ها نشان می‌داد که به دلیل شهادت حضرت امام رضا (ع) ت ۱۰۰٪ بازار سقز، ۶۰٪بانه، ۹۵٪ دیواندره، ۵۰٪ مریوان، ۹۰٪ سنندج، ۶۰٪ کامیاران و ۳۰٪ قروه تعطیل بودند که این تعطیلی از سوی ضدانقلاب به در اقدامی مضحک به‌حساب اعتصاب گذاشته‌شده بود، گرفتن تصاویری از بازار در اوایل ساعات صبح و انتشار خبر اعتصاب از شگردهای ضدانقلاب در سال گذشته بوده است.

بی‌توجهی کامل مردم ایران به فراخوان ضد ایرانی در سالگرد مهسا امینی/ شکست تاریخی مأموریت گروه بحران در تهران/ چند لیدر و تروریست در روز شنبه بازداشت شدند؟

بی‌توجهی کامل مردم ایران به فراخوان ضد ایرانی در سالگرد مهسا امینی/ شکست تاریخی مأموریت گروه بحران در تهران/ چند لیدر و تروریست در روز شنبه بازداشت شدند؟

چند لیدر تجمعات در روز شنبه بازداشت شدند؟

روز گذشته به دلیل اجتماعی نشدن اغتشاشات ضدانقلاب مجبور شد تا لیدرهای خود را به صحنه فرستاده تا بتواند با همانندسازی و پل زدن سلولی در سطح شهر برای دقایقی هم که شده اختلال به وجود آورد اما تمامی این تحرکات زیر رصد دقیق نهادهای امنیتی قرار داشته و کلیه این عوامل در اولین تحرکات دستگیر شدند.

روز گذشته گروه‌هایی تا ۲۰ نفره از زنان و دختران در مناطقی از تهران، کرج و قزوین سعی در آغاز تجمع داشته‌اند. این لیدرها که غالباً زن بوده و شال سفید به همراه داشتند اما به‌سرعت توسط نیروهای حاضر در میدان شناسایی و دستگیر شدند.

برابر اطلاعات واصله از روز گذشته ۱۶۰ دستگیری در خیابان‌های تهران انجام‌شده و ۵ نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین نیز در منطقه رجایی شهر کرج بازداشت‌شده‌اند. در همین منطقه فردی با تابعیت آمریکایی دستگیر و از وی مقادیری دلار و چند گوشی هوشمند کشف شد.

یک تیم سیزده‌نفره نیز که با هدایت تبلیغات و شعارنویسی گسترده در شهرستان مرودشت فارس درصدد تحریک بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند. شب گذشته عوامل یک شبکه ساخت بمب دست‌ساز در یاسوج که قصد تعرض به اماکن قضایی، سپاه و فراجا را داشتند، حین آزمایش این اقلام توسط عوامل امنیتی دستگیر شدند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که دو تبعه افغان حین فیلم‌برداری از یگان‌های مستقر در میدان استقلال پرند نیز توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند؛ نکته جالب آنکه یکی از آن‌ها افسر ارتش افغانستان است.

در جمع‌بندی تحولات روز گذشته می‌توان گفت که همان‌طور که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد باوجود تبلیغات سنگین، اتاق بحران هیچ امیدی به حضور بدنه اجتماعی در خیابان نداشته، از همین رو به فکر فعال‌سازی ظرفیت‌های تروریستی است که راز کشفیات وسیع اخیر نیز درهمیم موضوع می‌باشد.

همچنین مانور رسانه‌ای روی خانواده مهسا امینی نشان می‌دهد که دشمن این‌بار رکن خانواده‌ها را هدف قرارداده و پیش‌بینی‌ می شود که در روزهای آتی تلاش دشمن متمرکز روی مراکز اجتماعی چون مدارس و دانشگاه‌ها و نیز اثرگذاری روی برخی خانواده‌های فعال در اغتشاشات سال‌های قبل خواهد بود.

بدون شک اشراف و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز حافظان نظم و امنیت کشور و همچنین افزایش قابل‌توجه آگاهی و هوشیاری مردم نسبت به ماهیت ضدانقلاب، رمز شکست و روسیاهی بزرگ گروهک‌ها و سرافرازی و عزت مردم ایران بوده است.

آشکارشده ارتباط امنیتی ضدانقلاب با صهیونیست‌ها، اذعان افرادی چون حسین باستانی کارشناس بی‌بی‌سی فارسی به‌دروغ بودن بسیاری از ادعاهای رسانه‌ای دشمن طی یک سال گذشته، استعفای سیما ثابت از مزدوران مؤثر اغتشاش، آن‌هم به این دلیل که در شبکه تروریستی اینترنشنال تحت آزار جنسی دیگران بوده و نیز گاو خطاب قرار گرفتن (نداشتن قوه شناختی) رضا ربع پهلوی از سوی یکی از روزنامه‌نگاران قدیمی ضدانقلاب، کلاه‌برداری‌های مالی و سوءاستفاده‌های مکرر عناصر ضدانقلاب و نیز اخراج گروهک تروریستی منافقین از آلبانی و ممنوع‌الورود و خروج شدن مریم رجوی و صدها مورد مشابه، بخشی از روایتی است که ماهیت اتاق آشوب را به نمایش گذاشته است.

این روایت شفاف روایت نیمه‌باز سال گذشته را بسته و مُهر پایان به آن زده است. تکرار کلیدواژه«امنیتی‌شدن» از سوی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در روزهای آینده خبر از تحولات خاصی دارد که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 150
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 53
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    39 38
    یک بسیجی در شهر نورآباد ممسنی به شهادت رسید. قاتلش بازداشت شد ؟ این همه لیدر رو بازداشت شدند خب قاتل این شهید رو چرا محاکمه نمی‌کنید؟قاتلان آرمان علی وردی چی شدند ؟
    • شاکی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      19 9
      همین روزاست که در این شبکه های دشمن شاد کن رو خود ارباباشون ببندن و خوک های داخلشون رو هم بفرستن جایی که خود به خود گم و گور بشن و یک ملت راحت بشن
    • GB ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      هر وقت قاتل مهسا و نیکا و حدیث و بقیه محاکمه شدند
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      20 9
      این دوره ضد انقلاب اساسا برای ایجاد تشنج با بمب‌گذاریهای پی‌درپی و کشتن مردم و اغتشاشگران برنامه وسیعی داشته که خداوند اجازه چنین خبطی را بدانها نداد که نیروهای گمنام امام زمان براحتی و در زمان مناسب اینان شروران را در گونی کردند باید مثل همیشه هشیار بود و حتی بیشتر که دشمن زخمی برای اهدافش حاضر است علاوه بر کشتن مردم عادی حتی نیروها و فریب‌خوردگان خودش را هم به هلاکت برساند برای دشمن تسلط بر ایران مهم است به هر قیمتی. باید به دشمن درسی داد که تا عمق جانش درد را حس کند باید هکرها هر روزه مراکز حساس و غیرحساس آنها را هدف قرار دهند و اطلاعاتشان را که عمدتا پر از کثافت کاری است را در آورد و آنها را استخدام کرد که بصورت اتومات برای ایران کار کنند و بعد که مصرفشان تمام شد بخاطر ضربه های که قبلا زدند اطلاعات را برای مردم کشورهایشان افشا کرد تا دیگر روی سیاست را در خواب ببینند.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      21 18
      ✅✅✅ یکی از دلایل شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ، از سر گذراندن ۸ سال ریاست جمهوری روحانی است. 👈 اقداماتی که ای فریدون کرد در هر کشور دیگری می کرد صد بار از هم پاشیده بود . 👈 اما غافل از اینکه اینجا کشور امام زمان ع است و نایب امام زمان مانند نوح کشتی ایران را به سمت ساحل هدایت می کند و مردم را به قله می رساند.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      16 16
      ✅✅✅ یکی از دلایل شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ، از سر گذراندن ۸ سال ریاست جمهوری روحانی است. 👈 اقداماتی که ای فریدون کرد در هر کشور دیگری می کرد صد بار از هم پاشیده بود . 👈 اما غافل از اینکه اینجا کشور امام زمان ع است و نایب امام زمان مانند نوح کشتی ایران را به سمت ساحل هدایت می کند و مردم را به قله می رساند.
    • محمد قزل IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      21 21
      مهسا و نیکا وحدیث که مثل سگ سقط شدن..
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      10 4
      اول قاتلین شهدا
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 5
      فقط اون بیشرفی که به قربانی شدن شجاعترین و عاشقترین و زیباترین بچه های این مملکت گفته:«مثل....» و اون بیشرفی که نظرشو منتشر کرده😐.
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 2
      سلام .چرا به کشته های اونا فحش میدید ؟ که چی بشه ؟ مگر فرهنگ شهدای عزیز ما این هست ؟
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      2 2
      ۲۵ شهریور ماه روز ملی طنز و خنده بر بدخواهان این آب و خاک و روز ضایع شدن رسانه‌های معاند و مروج خشونت و نفرت
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    40 24
    قاتلان شهید آرمان علی وردی چی شدند ؟ قاتلان روح الله عجمیان چی شدند ؟قاتلان پوریا احمدی ، حسن مختارزاده ، امیر کمندی و... چی شدند ؟ تاسف برای علی اکبر ولایتی و مسعود پزشکیان که دکتر قاتل رو فراری دادند این امنیت که الان هست مدیون خون شهیدان امنیت هستند خون شهیدان امنیت پای شما ها رو خواهد گرفت .
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      28 6
      یه سوال از و... ، پ..... ، قوه قضائیه اگه آقازاده خودتون رو کشته بودند باز هم قاتل رو فراری می‌دادید ؟
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      5 2
      اقازاده ایشون روابراپروازمیکنه احمق جون مگه نمیدونی اینا ازخدمت معافند
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 14
      چقدرم قاتلان رو فراری دادن خخخخخخ
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    22 32
    در آرامش است به لطف خون شهدا امنیت آرمان و روح‌الله و فرید کرم پور ها دیشب یک بسیجی هم به شهادت رسید اما قاتلان این شهیدان عزیز چی شدند ؟
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      5 1
      مردم که با شمان
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      19 12
      همه چی آرومه اوضاع گل و بلبله مسئولین در حال غارت ثروت ملت هستند
    • منصف IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      از کَی تا حالا مزدوران امریکا و وطن فروشان قاتل، شده اند مردم
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    27 20
    لطف خدا و عنایت ویژه امام رضا و شهادتش در ان روز و دعای خیر مهدی فاطمه و بصیرت مثال زدنی مردم و رسوایی های پی در پی اپوزوسیون ها و...
    • FR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 3
      ماه عسلتون کوتاهه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    22 20
    خوبه که کشور در آرامش کامل است اما این آرامش رو مدیون شهدا هستید حالا هی بروید با پارتی بازی فراری بدهید قاتلان شهیدان امنیت را شک نکنید خون شهدا پای مسئولان رو خواهد گرفت.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    33 22
    تو دهنی بد و سیلی محکمی از مردم ایران خوردن. خواهشا تا مدتی خفه خون بگیرند🤣🤣🤣. الحمدالله
    • حامد پلاس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      6 10
      از اون غیر قابل انتشارها و اون یگان های ویژه تمام کشور و این حجم دستگیری و بازداشت و فشار و .....
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      9 9
      میگم مردم که همش دارن بهشون تو دهنی میزنن چرا رفراندوم برگزار نمیکنید تو دهنی محکمتری بزنن؟
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 1
      رفراندوم که هر سال‌ برگزار میشه عزیزکم. سال‌ شهادت حاج قاسم خودش رفراندوم بود اما شما منافقین هنوز هم زجه می‌زنید
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    7 12
    باشه.ممنون از اطلاع رسانی.البته ننوشتی این بیانیه از طرف کجابوده.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    28 26
    بوی سوختنی میاد. بدجوری باختن. الحمدالله
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    26 25
    این انقلاب محکم به راه خود تا ظهور مهدی فاطمه و دادن پرچم این انقلاب بدست او ادامه می‌دهد. ان شالله🤩💪💪
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    19 17
    دم همه حافظان امنیت گرم "کلیه این عوامل در اولین تحرکات دستگیر شدند." تو رو خدا همیشه اینطور باشید افسر ارتش افغانستان خیلی غلط کرده گوش انها هم پیچاندن می خواهد انگار
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      4 0
      حافظان
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    15 11
    الحمدالله ، ان شاءالله که خداوند متعال ،ایستادگان در مقابل دشمنانش را یاری می کند و بصیرت و آگاهی به عموم مردم و خواص بی غل و غش عنایت کند.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    19 19
    چرا‌چرت‌وپرت‌میگی‌مشرق‌نیوز‌.یعنی‌اینایی‌که‌تو‌خیابان‌اومدن‌از‌کره‌ماه‌آمده‌بودن‌.ایرانی‌نبودن.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      6 6
      هنوز منقلاب نکردید ۶ ماه هی زر میدید ۲۵ شهریور پس چی شد :)
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      6 3
      اینهایی که آمدند خیابان از کره ی خورشید آمدند. چون جنازهاشون دود شده فقط بوی سوختگی می آمد. و قابل دیده شدن نبودند.
    • GB ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      2 2
      دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      اتفاقاً خیلی به خیابانها امده بودند ولی برای بزرگداشت ایام اخر ماه صفر، در این مورد من با تو موافق هستم ولی اینکه میگویی از کره ماه امده اند با تو مخالفم چون انصافاً کره ماه خیلی دور است و برای رسیدن به زمین به اندازه کافی وسیله نقلیه وجود ندارد.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    19 15
    تسلیت به علی کریمی کلاهبردار
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      3 7
      ما فراخوان ایذایی میدیم شما ماموراتونو دو روز تو خیابون نگه دارید😂 بالاخره خسته میشید
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 0
      بشین تا خسته بشیم از بس بیکار بودیم بازی میکردیم خخخخ
  • GB ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    35 17
    پس چرا این همه مامور آورده بودید خیابون؟؟؟!!
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      14 14
      تا دهن تو و جوجه اردک زشت -- مصی علی‌نژاد -- رو لجن بگیریم
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      8 10
      مامور اوردیم که شما دوزاری ها وقتس ببینید ... تو شلوارتون منقلابی های کبیر خخخخخ
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      4 6
      همینکه الان عده ای بی حجاب هستند و این تفکر رو ادامه میدن
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      8 5
      نادان،مثل اینکه بگویی چرا فرانسه ویا انگلیس وکشورهای غربی مامورین را به خیابانها میاورند معلومه دیگه برای حفظ نظم وآرامش است مگر توفرانسه ندیده ایی که مردم خودشون را وسط خیابان با مشت ولگد میگیرند دیگه توکشور ما که اینطور چیزها نیست برخلافش اغتشاشگران با دشنه وچاقو واسلحه بجان قوای امنیتی میافتند پس اینهمه شهید بدست چه کسانی انجام شد برو وازخدا بخواه یک عقل سالمی بهت بده
    • یک بنده خدا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      تا دیگه چادر از سر ناموس مردم نکشین. تا دیگه فحاشی ناموسی نکنید.
  • مجید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    8 9
    فراموش کردید بنویسید این همه اغتشاش علیرغم به میدان آمدن شخص بایدن بود، غروب دیشب تمام خبرگزاری های دشمن از حمایت بایدن از اغتشاشاگران در سالگرد فتنه مهسا خبر دادند
  • جمشید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    12 9
    حالا کاری به مردم ندارم که بیرون نیومدن..فقط اونجاش خنده داره که حکومت ترس
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    18 10
    پس اینهمه نیرو و لباس شخصی
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    16 12
    به قول سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، والله هر کس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد . من هم خودم به هیچ جناح سیاسی وابسته نیستم اما جناح اصلی یعنی حزب الله را که همان فرمان خداست دوست دارم . شک نکنید اسلام و نظام اسلامی از همه نظامهای فعلی جهان برتر است و رجحان آن به خاطر خداپرستی واقعی و ولایت مداری و حب اهل بیت پیامبر ص و دوری از اشرافیت خواهی است . ضمنا اگر تاریخ و حتی وقایع معاصر را بخوانید خواهید فهمید که آمریکا و انگلیس و اذنابشان دشمنان اصلی اسلام ناب محمدی ص و این ملت امام حسین علیه السلام هستند و اگر به حرف آنها و آرزوهای قارون صفتانه شان دل بستید و به دروغهایشان گوش دادید حتما با همانها در جهنم خود ساخته شان محشور خواهید شد. از ما گفتن . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 1
      حتما
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 1
      حتما
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    24 18
    بامنافقین و مخلان امنیت جامعه محکم وکوبنده برخورد کنین
  • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 3
    باز هم البته موتور سوارهای قانون شکن کار خودشون رو کردند. نمیدونم چرا دو سرنشین داشتن موتور را جرم اعلام نمی کنند و هم اینکه چرا در همچین روزهایی تردد موتور را ممنوع اعلام نمی کنند.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    18 21
    بامنافقین و مخلان امنیت جامعه محکم وکوبنده برخورد کنین
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    23 14
    یه جک بگم بخندید ۲۵ شهریور :)
    • محمد قزل IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      آرمان و عجمیان
  • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    9 5
    یک عمل قلب باز کردم واگرلازم بود داخل شهر بودم . هشت میلیون انسان خوب پیامی میدهند تازه این رقم سه برابر و بلکه چهاربرابر بیشتر است. ما عاشقان امام زمان عج آماده ظهور اماممان هستیم واز همه میخواهم دعا کنید.... اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر....
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    10 6
    خیلی خبرا بود دیروز
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      4 4
      ۲۵ شهریور شد منقلاب نکردید اوخی خخخخخخخ
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 9
    مردم وقتی فهمیدند اینا دنبال اقامت و پول هستند دیگه اعتنایی نکردند پارسال هم لیدرها باعث کشوندن عده ای به خیابان شدند که اگه دستگیر میشدند اتفاقی نمیوفتاد
    • GB ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      کدوم مردم؟
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    13 2
    افغانستانی های مزدور صهیونیزم را کجای دلمان بگذاریم؟! خودمان کم خائن و بی حیا داشتیم اینها هم اضافه شدن
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 5
    افکار عمومی قضاوت خودش رو کرد
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 12
    منتظر رفتار رسانه های زنجیره ای داخلی برای شعله در شدن ماجرا باشید
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 2
    در هر صورت چیزی که اینها ازش بهره بردند مشکلات کشور است و اون زمان تلاطم ارز هم تاثیر داشت
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 21
    دست بچه های امنیت و اطلاعات رو باید بوسید. دمتون گرم. در پناه خدا باشید.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 6
    چون بی روسری می گردیم ، گشت ارشاد هم دیگه نیست . اعتراض برای چی کنیم ؟!
  • DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 5
    مردم متوجه شدن که زن زندگی آزادی جنبش بی غیرتها و بیسوادها بوده و کنار کشیدن .
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 0
    چرا نرسیده به دلیجان ، شرکت گاز باغ کنار جاده ای اختصاصی دارد . چرا امکانات کنار جاده ای در اختیار مردم نیست . چرا تابلو پارک ممنوع نصب کرده اند و ....
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    10 4
    چرا افغانی هارااخراج نمی‌کنند و به آنها شناسنامه هم میدهند
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      چون برادر هستن
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 13
    درود بر مردم آگاه و شریف ایران دست حافظان امنیت و سربازان گمنام نظام را می بوسم
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      5 6
      لطفا از مردم اگاه وشریف ایران مایه نذار
  • یزدان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 13
    بزودی تو جهنم در کنار ارباباتون قرار خواهید گرفت
  • علی حاصلی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    8 2
    جا داره فغانیا رو از کشور خودمون بیرون کنیم
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 0
      سلام .افغانستان هم مثل هر کشوری مهاجر خوب و بد داره .ایران مگه منافق داره ما میگیم همه ایرانیا منافقن ؟ نه .اتفاقا برادران افغانستانی مسلمان هستند و یا باید شرایط زندگی خوب برای اونها فراهم کنیم یا حداقل کمکشون کنیم به جایی برن که بتونن زندگیه خوبیو برای خودشون فراهم کنند .
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 1
    بابا مردم که دارند تو این مملکت زندگی می کنند. زن و مرد و جوان و پیر.این همه دروغ های شاخدار که شبکه های خارجی میگن رو وقتی با واقعیات موجود مقایسه میکنه خوب می فهمه دارن دروغ میگن
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    4 1
    اینکه در این گزارش به حضور بیش از 5 میلیون نفر از مردم در شهر مشهد و حضور بسیاری دیگر از مردم در هیات‌های عزاداری برای امام رضا اشاره نشده، ضعف گزارشه و ناقص کرده این کار خوب رو.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    9 9
    خدا قوت به همه حافظان امنیت وومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
  • آریو IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    17 7
    از ترس نزدیک بود سکته کنید
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      5 2
      خدایی عجب رویی دارید اره ما الان فرار کردیم ونزوئلا :)
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      5 0
      سوختی بدم سوختیا
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      3 0
      جدی؟
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      هر وقت یکی فقط یکی مثل شهید روح الله عجمیان بین شماها پیدا شد اونوقت باید ازتون ترسید
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    6 0
    مردم خودشان راهشان را پیدا کرده اند و حاضر نیستند با خشونت به خواسته ها یشان برسند دیر و زود دارد اما سوخت و ساز ندارد
    • سامان FR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 3
      مردم تظاهرات میکنن ولی شب ها
  • هادی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 0
    قاتلان شهید علیوردی کجا هستند؟ چرا محاکمه نمیشن؟ مماشات قراره تا کجا ادامه داشته باشه؟
    • محمد قزل IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      آرمان و عجمیان
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    17 5
    پادشاه عربستان کاهش تورم در اقتصادشون رو به جدول وبه زبان فارسی توئیت کرده که نشون بده به مدیران نالایق این مملکت مدیریت دراقتصاد یعنی این نه
    • DE ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 6
      پادشاه عربستان بیجا کرد با اون توله قاتلش
  • شاپرک IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 1
    معنی کلمه تروریست : کسی که اعتقادات شخصی خود را با خشونت به دیگران تحمیل میکند و معنی کلمه معترض : کسی که به دیگری ایراد بگیرد و اعتراض کند
    • جواد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 1
      معنای قانون شکنی، بی حیایی، شهادت، عزت، غیرت و .... رو هم جستجو کنید
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 0
      تو از همه بهتر درک میکنی :)
  • عرفان DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 3
    ایشالا که مسئولین و تصمیم گیران حکومت هم متقابلا شرایط مردم رو درک کنن و کمی هم فکر مردم باشن
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      اولا ان شاءالله اصله دوما تا منظور شماها از مردم کیها باشن
  • RU ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 2
    مردم نجات پیدا خواهند کرد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 1
    باید هوشیار و آماده بود. یک لحظه غفلت موجب فاجعه ممسنی می شود.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 1
    ✅✅✅ یکی از دلایل شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ، از سر گذراندن ۸ سال ریاست جمهوری روحانی است. 👈 اقداماتی که ای فریدون کرد در هر کشور دیگری می کرد صد بار از هم پاشیده بود . 👈 اما غافل از اینکه اینجا کشور امام زمان ع است و نایب امام زمان مانند نوح کشتی ایران را به سمت ساحل هدایت می کند و مردم را به قله می رساند.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 1
    ✅✅✅ یکی از دلایل شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ، از سر گذراندن ۸ سال ریاست جمهوری روحانی است. 👈 اقداماتی که ای فریدون کرد در هر کشور دیگری می کرد صد بار از هم پاشیده بود . 👈 اما غافل از اینکه اینجا کشور امام زمان ع است و نایب امام زمان مانند نوح کشتی ایران را به سمت ساحل هدایت می کند و مردم را به قله می رساند.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 2
    معلوم میشه..خخخ
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 5
    تو این اغتشاشات این همه بسیجی و ... شهید شدند ، خب لیدر های این رو گرفتید چه کارشون میکنید جواب خون های ریخته شده بخاطر دروغ گویی امثال پزشکیان کی باید بده . پدر کومله تروریست نحسا امینی چرا باید راست راست بگرده #نحسا
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 0
    یه خواهش دارم لطفا به دانشگاهها بیشتر اهمیت دهید تا آنها که علاقمند به فراگیری علوم مختلف هستند درکمال آرامش به کارعلمی خودبپردازند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 2
    البته این گزارش خیلی هم اختصاصی نیست
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    از همه بیشتر ارباب امریکایی اینها تحقیر شد. رییس جمهور پیرِ خرفت امریکا با معاونش سریع بیانیه دادن فک کردن چه خبره
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    انشاا.... ایران اسلامی زیر سایه توجهات صاحب الزمان عج باشد
  • ارش IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 2
    این دختره کومله تموم شد. مردم میدونند این دختره خودش یک صیونیست فاسد بود
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 0
    دم پلیس گرم. دیروز با خیال راحت تا بعد از ظهر تجریش بودم برای شام غریبان هم رفتم کهف الشهدا ولنجک.در امنیت کامل و مطلق.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 1
    این دفعه دیگه صحبت از رافت اسلامی در مورد این اغتشاشگران نزنید
    • محمد قزل IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      آرمان و عجمیان
  • US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 0
    بلاخره خبری نبود یا شهید شدن مدافعان امنیت؟!
  • US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    بلاخره خبری نبود یا شهید شدن مدافعان امنیت؟!
  • US ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 2
    حالا چرا دارین میدین خودتونو؟اراک،رشت،مشهد،کرمانشاه،کرج،...خبری نبود نه؟!
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 1
    شهمیری چی شد ؟ کی فراری ش داد ؟ چقدر هاپولی کرد ؟
  • مجید IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 4
    خوبه حالا دیشب همه جا شلوغ بود
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 6
    به نظر من مردم عموما توجهی به شبکه های خارجی ندارند وبخش زیادی از اعتراضات مردمی واقعا از سر درد ومشکلات هست
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 0
    آقا این مورد رو بارها گفتم حواس تون به یوتیوبرهای ایرانی ساکن خارج هم باشه که در زمان اغتشاشات به عناوین مختلف لیدری میکردن.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    3 0
    مثل روز روشن بود باشکستهایی کهپارسال خصوصا اخلاقی خوردند واشراف وقدرت نیروی انتظامی روشن بود که امسال سالگرد نمیتواند بهانه ای برای اشوب شود کف روی اب ظرفیت ادامه ندارد
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 3
    ناشناس 14.00 گور بابای مهسا و نیکا و حدیث . گور بابای هر کی بخواد مملکت رو به آشوب بکشونه
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      گور باباش
    • محمد قزل IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      آرمان و عجمیان
  • عالی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    4 3
    اونایی که فراخوان میدن اگه عرضه دارن خودشون بیان..نمیان ..چون میخان مردم بیگناه سپر شن
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    4 3
    نخیر مردم فهمیدن چیزی که انگلیس خبیث و رسانه هایش از آن حمایت کنند به نفع کشور ایران نیست در طول تاریخ بجز خیانت و فتنه انگیزی چیزی از انگلیس ندیده ایم چرا باید الان فکر کنیم خیرخواه کشور عزیزمان ایران است ؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    بزرگترین تبلیغ
  • رزمنده گمنام IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    علی رغم اینکه تمام سرمایه زندگی ام تو این دوسال کذشته بخاطر شرایط بد اقتصادی از دست داده ام و الان چندماهه تو منزل موقت زندگی میکنم اما باز هم خدا را شکر با تلاش این بچه های جاندبرکف اطلاعات و نیروهای انتظامی و نظامی نگذاشتن داستان پارسال تکرار بشه و کار و بار ما بدتر از بدتر بشه
  • DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    کل این بساط را منافقین با هم دستی اسرائیل اداره میکردن، فعلا پایگاهشون تو ال با نی متلاشی شده هیچ خبری نخواهد بود تا دوباره اینا پایگاه پیدا کنن و نیرو گیری کنن، تمام اغتشاشات بعد از انقلاب همین ها با همکاری سرویس های جاسوسی ران کردن
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 5
    یک عده پهلوان پنبه فکر میکنند با توییت و هشتک و کامنت میتوان براندازی کرد احمق ها
    • محمد قزل IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      آرمان و عجمیان
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      0 0
      اشتباه تیک منفی زدم گورپدرکومه ووطن فروش ها
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      بزار تو توهم باشن دیشب خیلی خوش گذشت رفتیم ونزوئلا اومدیم :)
  • پلنگ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    من نمیدونم
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    من تا الان ندیدم حتی یک نفر از مردم ازتون راضی باشه بجز شیطان.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    منتظر جرقه هستیم تا جهاد در برابرمنافقین کنیم
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    از انقلابتون چه خبر در سالگرد مهسا جون به درک رفتتون
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    چرا برخلاف حرف هاتون عمل میکنید؟
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    مهسا امینی سندی تاریخی بر تکفیری بودن
  • ح ر IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    این دستگیر شدگان باید چندین سال در زندان نگهداری شوند .
  • TR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    دلیلش مشخصه خب
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    آمریکا هنگام اشغال عراق اینهمه نیرو نیاورده بود
  • هاتف IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    اصلی ترین و بی نظیر ترین و مهلک ترین ضربه به غربگدایان و اغتشاش گران بستن همان شبکه های اجتماعی منحوس اینستاگرام و واتس اپ و تلگرام.... بود . کمرشون خرد شد.
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    در واقع شعارهای لیدرهای اغتشاشات در خارج با هوادارانشان در داخل متفاوت بود. لیدرها خواهان اخراج سفرای ایران و افزایش تحریم ها بودند ولی اولویت هوادارانشان این نبود
  • مهدی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    مردم از ترس کشته شدن به خیابان نیومدن?
  • GB ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    اخه شما که نمی توانی نظر مخالف را منتشر کنی غلط می کنی بخش نظرات باز می کنی که یک مشت مواجب بگیر بیایند به کسی که تا حالا مسئولین مملکت به ایشان توهین نکرده الفاظزی را بکار برند که لیاقت خودشان است
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    اخرشم ایران ویران می کنید
  • Adolf IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    به امید نابودی جریان های وابسته به غرب در داخل.
  • ساسان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    به خداوندی خدا اگه حکومت جلویه برخی از مسولین فاسد رو بگیره و با اختلاسگران مقابله کنه هیچ ایرانی از ذهنش خطور نمیکنه که علیه دولتش قدمی برداره
  • مهدی موسوی نژاد GB ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    درود بر تمام نیروهای امنیتی نظامی انتظامی که با جان و دل در اوج فداکاری و دلسوزی سفیر آرامش و امنیت کشور هستند...
  • علی اکبر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    برای بی توجهی مجبور شدید
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    بنویسید چند بسیجی شدند
  • ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    اما بنازم ترانه ترامپدوستی، کتایون بادی، مسیح ترامپ نژاد، ترامپ کریمی و دایی، الناز ترامپ دوست که بخاطر فوت ناخواسته مهسا امینی یقه پاره می‌کنند اماوقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده انسان و مهربان و وطندوست مهسا امینی به دردناکترین شکل ممکن مردند هیچ نگفتند.حال که آمریکا وحشی بیش از 13 هزار زن،مرد و کودک غزه را با بمب فسفری تکه تکه می‌کند هیچ نمی‌گویند. دردشان نه فوت مهسا بلکه شعار زن، زندگیِ حیوانی بوده است.بغض تمام جهان از 7 عالم گذشته بخاطر کودکان تکه تکه شده غزه اما سکوت خیلی از ایرانیان سکوتی است که بوی غیربشر بودن می‌دهد..و اگر این است فضل اهل هنر خنکا آن کسی که بی هنر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس