کد خبر 1526771
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
بحران تیم قهرمان جهان ادامه دارد

بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا حتی پس از اخراج خورخه ویلدا و استعفای لوئیس روبیالس از پیوستن به تیم برای بازی‌های لیگ ملت‌ها خودداری کردند.

به گزارش مشرق، تمام بازیکنانی که با اسپانیا قهرمان جام جهانی زنان شده‌اند، علیرغم تغییرات در فدراسیون فوتبال اسپانیا، از پیوستن به تیم برای مسابقات لیگ ملت‌ها خودداری خواهند کرد.

بازیکنانی که پس از شکست انگلیس در فینال ماه گذشته برای اولین بارجام قهرمانی جهان را بالای سر بردند، جزو ۸۱ بازیکنی بودند که بعد از حرکت ناشایست لوئیس روبیالس در مراسم اهدای جام قهرمانی جهان، تصمیم گرفتند تا زمان برکناری او از سمتش، از بازی مجدد برای تیم ملی خودداری کنند.

روبیالس سرانجام هفته گذشته، چند روز پس از برکناری خورخه ویلدا، سرمربی قهرمان جام جهانی و جایگزینی مونته تومه، اولین سرمربی زن تیم ملی، از مقامش در فدراسیون استعفا داد. البته او همچنان از عذرخواهی طفره رفت و گفت دلیل استعفایش این بود که کار کردن برایش غیرممکن شده بود و خانواده اش هم تحت فشار رسانه ها قرار گرفته بودند. به هرحال، گویا این تغییرات در فدراسیون و تیم ملی برای بازیکنان تیم قهرمان جهان برای بازگشت به میادین کافی نیستند.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی آس، ۲۳ بازیکنی که در استرالیا قهرمان شدند، از پیوستن به اولین تیم تومه برای بازی های آتی لیگ ملت های یوفا مقابل سوئد در ۲۲ سپتامبر و سوئیس در ۲۶ سپتامبر خودداری خواهند کرد.

این تیم جلسات متعددی را برگزار کرد اما در نهایت تصمیم گرفت تا این مسابقات را هم تحریم کند که دلیل آن هنوز کاملا مشخص نیست. این تصمیم ضربه بزرگی به تیم تومه است که برای شروع لیگ ملت ها بدون هیچ یک از بازیکنان تیم اصلی قهرمان جهان باقی خواهد ماند، جایی که او باید برای سهمیه المپیک سال آینده بجنگد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اشکان صالحی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    26 4
    اینا دیگه شورش رو درآوردند!!!از روز قهرمانی،خوشحالی رو برای مردم اسپانیا زهر کردند.بنظرم دیگه وقتشه فدراسیون اسپانیا،یه چند بازیکن خاطی رو تعلیق کنه تا دیگه زبون درازی نکنند
  • .... IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    4 0
    اصلا اینها کی هستند که رسانه ای میکنید؟؟ خو فدراسیون بندازشون بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس