توطئه چینی‌های آمریکا برای تغییر ارزش‌های اسلامی در عراق

یکی از نمایندگان پارلمان عراق نسبت به توطئه چینی‌های آمریکا برای تغییر ارزش‌های اسلامی در جامعه عراق هشدار داد.

به گزارش مشرق، «محمد کریم البلداوی» یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا به دنبال هدف قرار دادن عراق در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی است و هر از چندگاهی پروژه‌های خود را در این کشور پیاده می‌کند.

وی در ادامه افزود: تقویت داعش و گسترش تفکرات طایفه‌ای نیز ۲ برنامه دیگر آمریکا برای تضعیف جامعه عراق به شمار می‌رود. جریان‌هایی که به دنبال گسترش انحرافات جنسی در جامعه عراق هستند با برخورد و مخالفت رسمی و مردمی این کشور روبه رو شده‌اند.

البلداوی اضافه کرد: برنامه‌های خبیثانه آمریکا برای تغییر تفکرات و ارزش‌های اسلامی جامعه عراق در نهایت با شکست رو به رو خواهد شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین خطری که عراق با آن روبرو است تلاش‌های آمریکا برای گنجاندن مفاهیم غلط و بی احترامی به ارزش‌های دینی در میان جوانان عراقی به شمار می‌رود.

پیش از این نیز نصر الشمری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تشریح توطئه جدید قدرت‌های غربی برای اشاعه فحشاء در جوامع اسلامی، برنامه ویژه آمریکا و اتحادیه اروپا با همکاری سازمان ملل به‌منظور ترویج همجنس‌بازی در عراق را به‌شدت محکوم کرده بود.

وی با تأکید بر اینکه طبیعت اعتقادی و اجتماعی عراق پذیرای چنین رذالت‌هایی نیست، ادامه داد: جاهلیت مدرن غربی که نمی‌تواند چنین موضوعی را به‌صورت علنی مطرح کند، با یک طراحی خبیثانه می‌کوشد آن را تحت عناوین و اصطلاحات دیگری نظیر گونه اجتماعی (Gender) جا بیندازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تبریز IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    امام ره: تمامی گرفتاری های ما از آمریکاست..... مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
  • ایران قوی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    4 4
    از شیطان چه انتظاری دارین؟باید و باید رجم کنید شیطان رو و الا تا هلاکت اون جامعه اروم نمیشینه!این رجم شیطان و بلعنینه در دنیایی واقعی محقق کنید.تا کی میخاید برید و ۷تا سنگ به نمادش بزنید و برگردید!!!تا کی میخواید کرامتتون گلد مال و به ناموستون تعرض بشه!ذات شیطان در نطفه حرام است!تا کی ما به عراقی ها بعنوان انسان های باشرف نگاه میکنیم اما....
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      0 0
      ماکه چینی ندیدیم تو عراق چه برسه به چینی های آمریکایی که بخوان توطئه کنن خخخ
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    1 0
    شما اول برو اون کروات را بنداز دور. از خودت خیلی وقت پیش شروع کردن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      0 0
      مگه مشرق نیوزش رو میندازه کنار و به جاش میزاره مشرق رویداد
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    صحبت یک نماینده جریان حشدالشعبی واقعیت ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس