رأی سپاهان به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس شد/ مگر رضا اسدی به استقلال گل نزد؛ چرا ۳ امتیاز بازی را برنمی‌گردانید؟

پیشکسوت استقلال گفت: رای جدید کمیته انضباطی باعث شد تا فقط پرسپولیس در این بین سود کند وگرنه این چه فایده‌ای برای باشگاه استقلال داشت.

به گزارش مشرق، اکبر کارگر جم بازیکن قدیمی باشگاه استقلال درباره اتفاقات رخ داده در ارتباط با پرونده شکایت سقف قراردادها اظهار داشت: عجیب است که کمیته انضباطی بعد از بررسی وضعیت قراردادهای باشگاه سپاهان فقط ۴ امتیاز از این تیم کم کرد. این چه معنیایی دارد! اصلاً بر چه متر و معیاری این ۴ امتیاز کم شد؟ لابد به ازای هر چهار هفته یک امتیاز کم کرده‌اند که این خنده دار است! اینکه نشد رای...

وی افزود: کمیته انضباطی باید اعلام کند بر چه اساس و مقیاسی این تعداد امتیاز را از سپاهان کسر کرده است. ضمن اینکه اگر این امتیازات کسر شده چه فایده‌ای برای تیم‌های دیگر دارد؟ اصلاً سپاهان که در این ۴ هفته با تیم‌های مختلف بازی کرده آیا از بازیکنان بالای سقف قراردادش در ترکیب استفاده نکرده است؟ اگر قرار است این تیم تنبیه شود باید امتیازاتی که مقابل تیم‌های هفته‌های اول تا چهارم به دست آورده از این تیم کسر شود، نه اینکه فقط ۴ امتیاز کم کنند. این چه نوع عملکردی است. ضمن اینکه باید بعد از کسر امتیاز همان امتیازات را به تیم‌های مقابل بدهند.

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان گفت: وقتی تیمی تخلف می‌کند و از امتیازاتش کسر می‌شود همان امتیازات را به تیمی می‌دهند که روبرویش بازی کرده و نتوانسته امتیاز بگیرد. الان اقدام کمیته انضباطی فقط به نفع پرسپولیس شد که به صدر جدول رفت. وقتی نه به استقلال امتیاز اضافه شد و نه امتیازات سپاهان به اندازه قبل باقی ماند فقط پرسپولیس سود برد و به صدر جدول رفت. اگر سه امتیاز بازی استقلال مقابل سپاهان به این تیم برگردد استقلال صدرنشین می‌شود. اصلاً مشخص نیست بر چه اساس و متری این امتیازات از سپاهان کم شده و به هیچ تیم دیگری اضافه نشده است.

کارگر جم با اشاره به تصمیمات کمیته انضباطی گفت: الان هواداران سپاهان حق دارند نسبت به این موضوع گله‌مند باشند. من این حق را برای هواداران استقلال هم قائل هستم. همینطور دیگر تیم‌هایی که در این ۴ هفته روبروی سپاهان بازی کردند و باختند. اگر الان کمیته انضباطی می‌گوید این تیم نباید از این به بعد از بازیکنان بالای سقف قراردادش استفاده کند پس قبل از این هم نباید استفاده می‌کرده و این خودش یک تخلف است. نمی‌شود که برای تخلف محرز شده تخفیف قایل شد! در چنین شرایطی باید یک کمیته حقوقی به دقت همه چیز را موشکافی کند و مشخص شود این ۴ امتیاز به چه علت از سپاهان کسر شده و چرا امتیاز بازی با استقلال به تیم ما برنمی‌گردد.

رأی سپاهان به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس شد/ مگر رضا اسدی به استقلال گل نزد؛ چرا ۳ امتیاز بازی را برنمی‌گردانید؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: از این چند بازیکنی که اعلام شده بالای سقف قرارداد هستند چند نفرشان روبروی استقلال به میدان رفتند؟ مگر همین رضا اسدی که الان اسمش جزو بازیکنان بالای سقف است به استقلال گل نزد؟ چطور ممکن است بازیکنی که بالای سقف قرارداد قرارداد بسته به استقلال گل بزند آن وقت امتیاز همان مسابقه که استقلال با گل همین بازیکن شکست خورده به استقلال برنگردد! واقعا خنده دار است و همه چیزمان به هم می آید! مثل ماجرای آب دادن چمن آزادی با آب دریاچه که چمن را به آن روز انداخت. کلا مشخص نیست در فدراسیون فوتبال چه خبر است! این اتفاقات عادلانه و جوانمردانه نیست من کاملاً می‌فهمم که در این وسط فقط پرسپولیس سود کرد و استقلال و سپاهان ضرر کردند.

کارگر جم تصریح کرد: متاسفم که این حرف‌ها را می زنم اما ظاهراً از هر طریقی در حق استقلال اجحاف می‌شود تا این تیم از صدر دور بماند و برعکس کارهایی به نفع پرسپولیس صورت می‌گیرد که این تیم بتواند مشکلات و ایراداتش که در طول مسابقات لیگ برتر دارد را از این مسیر جبران کند. مثل بازی این تیم مقابل ذوب آهن و پیروزی شان با گل آفساید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    4 5
    کاملا منطقی و حقوقی است استدلال درستی است درود بر شما در عوض ۴ امتیاز از استقلال کم کرده اند جلو جلو بدون هیچ تخلفی
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    7 8
    چون به نغع تیم حکومتی بود رای صادر شد.لنگ خودش چند برابر سپاهان قرارداد بسته
  • عشق پرسپولیس IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    6 6
    به تو ربطی ندارد شغال که چراهمچی به نفع پرسپولیسه یه سال داوران محبت کردن ازگل گهر امتیاز کسرکردن که به لطف همان کسرامتیازقهرمان شدیدهنوزضرمیزنید
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      9 6
      چقدر نفهم و بیشعور
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 1
    ما هواداران پرسپولیس به شدت با شکایت و زیرآب زنی مخالفیم. زیرآب زنی تخصصه کیسه کشان است
  • شما IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    1 0
    لنگ اگه فوتبال بلد بود ی بار خارج از ایران قهرمان میشد .عروس سرخ آسیا
  • سعید IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    خب به استقلال هم لطفا شده به جایگاه واقعیش که همون نایب قهرمانی هست برسه🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس