پیام فرمانده کل «کتائب القسام» در سالروز اخراج صهیونیست‌ها از نوار غزه

فرمانده کل «کتائب القسام» در سالروز اخراج صهیونیست‌ها از نوار غزه تاکید کرد بیرون راندن اشغالگران زمینه را برای آزادسازی تدریجی کل خاک فلسطین مهیا می‌کند.

به گزارش مشرق، «محمد الضیف» فرمانده کل «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (سه‌شنبه)، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

براساس گزارش وبگاه رسمی حماس، فرمانده کل القسام گفت: «بیرون راندن اشغالگران از غزه زمینه را بیرون انداختن آن‌ها از کرانه باختری مهیا می‌کند و این خود نوید آزادسازی یافا، حیفا، قدس و مابقی [خاک] میهن را می‌دهد».

محمد الضیف اضافه کرد: «ان‌شاءالله مقاومت تنها گزینه و راه پیروزی و آزادسازی بوده و خواهد بود. ان‌ تنصروا الله، ینصرکم و یثبت اقدامکم».

محمد الضیف این سخنان را در سالروز اخراج اشغالگران از نوار غزه در سال ۲۰۰۵ و در روز برگزاری رزمایش «الرکن الشدید۴» بیان کرده است. رزمایش جدید گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه، با عنوان «الرکن الشدید ۴»، صبح امروز با شلیک موشک به سوی اهداف تعیین‌شده فرضی در دریا آغاز شد.

«محمد دیاب ابراهیم المصری» معروف به محمد الضیف سرشناس‌ترین فرمانده نظامی فعلی فلسطین پس از «یحیی عیاش» است که پس از توسعه ساختار و بنیان جنبش حماس، هم‌اکنون فرماندهی شاخه نظامی این جنبش و ستادکل آن را برعهده دارد.

رژیم صهیونیستی در هشت اقدام نافرجام پیشتر تلاش کرده بود که الضیف را ترور کند؛ اما تا به امروز موفق به این کار نشده است.

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از جنگ «سیف القدس» در سال ۲۰۲۱ در نامه‌ای به محمد الضیف از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس