سردار نقدی: هر نقطه‌ای از دنیا دست بگذارید، یک جنایتی از آمریکا خواهید دید

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان در اولین جلسه این ستاد گفت: در هر نقطه‌ای از دنیا دست بگذارید، یک جنایتی از آمریکا خواهید دید، یکی از کارهای ما در ۱۳ آبان این است که این مسئله به درستی تبیین شود.

به گزارش مشرق، سردار نقدی در اولین جلسه ستاد مرکزی برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: جنایت‌هایی که سازمان سیا در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و یمن مرتکب شده است این ها باید روشن شود و تبیین شود، این که با ملت ایران چه کرده‌اند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها از ۲۸ مرداد تمام جنایاتی که کردند، نتیجه اصلی کودتای آمریکایی بود که رژیم خونخوار را بر سر کار آورد و ساواک و شکنجه‌گاه‌ها را راه انداختند.

وی افزود: همه این جنایاتی که سلسله‌وار و جنایت‌وار، رژیم پهلوی انجام داد، عامل اصلی آن آمریکا بود. اینها باید تبیین شود که با کشور ما چه کردند. در هر نقطه‌ای از دنیا دست بگذارید، یک جنایتی از آمریکا خواهید دید و این باید برای مردم تبیین شود. یکی از کارهای ما در ۱۳ آبان این است که این مسئله به درستی تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: دومین مطلب این است که اگر امروز ما می‌گوییم به قله‌ها نزدیک هستیم و اینکه می‌گوییم آمریکا در حال افول است، یعنی منحنی سقوطش حالت عمودی پیدا کرده است. باید تشریح کنیم که دلیل و منطق‌مان از این موارد چیست. آیا حرف شعاری و تبلیغاتی است و یا یک حرف قطعی است. این دو محور اصلی باید تدوین شود.

سردا نقدی با اشاره به لزوم انجام حرکت جدیددر ۱۳ آبان امسال، گفت: ان‌شاءالله ۱۳ آبان امسال تبدیل به روزی شود که اتفاق دوباره‌ای با همین تبیین‌ها علیه آمریکا انجام شود. یعنی فقط اعلام انزجار نباشد بلکه یک حرکت جدید باشد و ان‌شاءالله در تاریخ ثبت کنیم که در این روز یک ضربه بزرگی به رژیم منحوس آمریکا زدیم و مردم را به آزادی از دست این جنایتکار نزدیک کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس