کد خبر 1525051
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۵
علی خطیر

علی خطیر به تازگی در برنامه فوتبال برتر حضور داشت درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم جزئیاتی را مطرح نکرد و سوالات بسیاری همچنان بی‌پاسخ مانده است.

سرویس ورزش مشرق - چند روزی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به واسطه پرونده‌ای که شائبه‌های زیادی دارد و رد پای مدیرعامل این باشگاه نیز در آن دیده می‌شود، می‌گذرد اما ابهامات همچنان باقی مانده است.

علی خطیر به تازگی در برنامه فوتبال برتر حضور داشت و حرف‌های جالبی را هم مطرح کرد که در موقع لازم به آن‌ها خواهیم پرداخت، اما درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم جزئیاتی را مطرح نکرد و سوالات بسیاری همچنان بی‌پاسخ مانده است.

اکنون وقت آن رسیده که علی خطیر توضیح دهد حق رشدی که برای بازیکنان شاهین بوشهر دریافت کرده، چه شده که اکنون این باشگاه مدعی است به دستش نرسیده! این پول که به اذعان خطیر دریافت شده، به جیب چه کسی یا کسانی رفته؟ آقای خطیر پاسخ دهید که بر سر آن پول چه آمده؟ چه بر سر آن پول آمده که تاوانش را باید استقلال و هوادارانش بدهند؟

البته، نکته دیگری نیز وجود دارد که خطیر عنوان کرده با شرکتش و در شرایط تحریمی این مبلغ را دریافت کرده اما از باب شفاف‌سازی و صداقت با هواداران استقلال، خوب است که اطلاعات مربوط به شرکتش را نیز عنوان کند! نام این شرکت چه بوده و در چه زمینه ای فعالیت داشته؟ آیا در زمینه بانکی بوده یا در زمینه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال که نامش می‌شود دلالی بازیکن؟

فعلا علی خطیر باید در این زمینه پاسخگو باشد تا بدانیم که جزئیات ماجرا چیست. به هر حال، درباره ماجرای استراماچونی و نقش خطیر نیز سوالاتی وجود دارد که قابلیت بررسی جدی دارد. موضوع شاهین بوشهر نیز بر دامنه ابهامات می‌افزاید!

منبع: ورزش آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ورزش دوست IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    4 1
    خوب است سوالاتی هم از شائبه های دور زدن قوانین توسط مدیرعامل تیم پرسپولیس هم پرسیده شود و به آنها پرداخته شود اگر ما نمی توانیم در ورزش ها علی الخصوص فوتبال پیشرفت کنیم بخاطر رنگی عمل کردن عوامل و رسانه هاست. فعلا شما رسانه ها در معرض آزمون بزرگی قرار دارید و جرأت پرداختن به تخلفات تیم هائی مثل پرسپولیس را ندارید
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      0 1
      وقتی تو خودت در برابر دو تا سوال طاقت نمیاری و فوری کامنت رنگی میزاری دیگه چه انتظاریه. بزار تیمهاتون همه شون که سر و ته یه کرباسند محروم بشن. کوچیک و کچیک و کوچیک تر میشین و بی اهمیت در عوض جای تیمهای شما ببینید تو آسیا تیمها دارن چیکار میکنن
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    3 2
    اینا رو نکونام فرستاد منتشر کنید که نیاد مصاحبه تلویزیونی!!
  • Behrooz IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    3 1
    لطفا هدف خودتون رو هم از طرح این سؤالات بیان بفرمائید. آیا غیر از این است که تمرکز تیم و بازیکنان استقلال را در این مقطع بهم بزنید و ذهن هوادار رو دچار تشویش و نهایتا باعثه ج و مرج در باشگاه استقلال شوید؟! اگر منظورتان شفافیت است بذارید واسه پایان لیگ. پس فعلا سکوت پیشه کنید چون پای منافع باشگاه و هواداران عزیز و آرامش مهم است. در پایان لیگ هم به خطیر و هر کسی که دلتون خواست پیله کنید.
  • فرشاد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    2 2
    این مدیران دزد کیسه چه پشت صحنه هیئت مدیره و چه بعنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل می دزدند می خورند بعدش تو مصاحبه ها تمام ناکامیهای کیسه نجس می اندازند گردن پرسپولیس خیلی نجاست خوارند از خسروانی و اشرف فاسد بگیر تا این آخری خطیر این همان شخصی نیست که میگفت من تو فیفا آشنا دارم سوپر جام فرار کردند رفتند ترکیه
  • لنگی ل، ج، ن IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    خطیر استاد مشکل درست کردن هست. مشکلی که خودش درست کرده را راحت میتونه حل کنه، با استفاده از موقعیتی که داره خودش بازیکن می‌خره خودش هم می فروشه، تا حالا مشکلی حل نکرده، تا حدودی میشه بگی دلال بازیکن،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس