کد خبر 1524925
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
یحیی گل محمدی و درویش

پرسپولیس در شرایطی که هنوز موفق به توافق با دروازه‌بانی نشده بود اجازه جدایی به گوهری را داد تا این سهل‌انگاری با مصدومیت بیرانوند در آستانه تقابل با یاران رونالدو کار دست گل‌محمدی دهد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال مقابل بلغارستان در دقیقه ۲۳ دچار مصدومیت شد و جای خود را به پیام نیازمند داد.

امروز اما دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند اظهار داشت که کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید ۲ شده که درمانش بین دو تا سه هفته به زمان نیاز دارد. به این ترتیب بیرانوند به دیدار پرسپولیس مقابل النصر که در تاریخ ۲۸ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود نمی‌رسد.

یحیی گل‌محمدی در فصل نقل‌وانتقالات بدون اینکه دروازه‌بانی را به خدمت بگیرد احمد گوهری دروازه‌بان ذخیره فصل گذشته ان تیم را به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به آلومینیوم فرستاد. مدیران پرسپولیس هم ابتدا به دنبال جذب دروازه‌بان سهمیه زیر ۲۳ سال بودند که موفق به جذب گزینه‌های گل‌محمدی نشدند.

بعد از توافق محمدرضا خالدآبادی با استقلال، گل‌محمدی به دنبال جذب دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خارجی بود. از همین رو ننکا مربی دروازه‌بانان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس یک گزینه از برزیل را به باشگاه معرفی کرد که در نهایت پرسپولیس موفق به جذب این دروازبان نیز نشد. البته پس از صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد بها دادن به دروازه‌بان‌های جوان و این پیشنهاد که باشگاه بهتر است، ۱۵ میلیارد پول انتقال دروازه‌بان ۱۹ ساله برزیلی را خرج هزینه‌های روزمره تیم کند، یحیی گل محمدی از خرید دروازه بان خارجی منصرف و تصمیم گرفت قید جذب این دروازه‌بان برزیلی را بزند.

پرسپولیس در شرایطی که هنوز موفق به توافق با دروازه‌بانی نشده بود اجازه جدایی به احمد گوهری را داد تا این سهل‌انگاری با مصدومیت علیرضا بیرانوند در آستانه تقابل با یاران رونالدو کار دست یحیی گل‌محمدی دهد.

حالا با این تفاسیر یکی از ۲ دروازه‌بان ۲۱ ساله تیم فوتبال پرسپولیس باید مقابل یاران رونالدو در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد. امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی ۲ دروازه‌بان زیر ۲۳ سال پرسپولیس هستند که هر ۲ آنها محصول آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس هستند و هیچ یک از آنها تجربه بازی رسمی را نداشته است.

شانس امیررضا رفیعی نسبت به مهرشاد اسدی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه پرسپولیس بیشتر خواهد بود زیرا این دروازه‌بان در ۳ هفته ابتدایی لیگ به عنوان دروازه‌بان دوم بر روی نیمکت پرسپولیس قرار گرفته بود، البته اسدی نیز در بازی آخر سرخ‌پوشان در هفته چهارم مقابل فولاد برای اولین بار در لیست پرسپولس قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    17 1
    سر مربی احمق
    • رصا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      8 19
      بیشعور ی کم فکر کن مقصر خود دروازبان است که می خواهد فیس بده وتوپ با دست پرتاب می کنه .لر ...
    • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 1
      احمق تر از دروازه بان مربی است که هر بار با دست توپ را پرتاب کرد تشویقش کرد.اقا یحیی لااقل با پول هنگفتی که هر سال به جیب میزنی بشین بازی های فوتبال طراز اول دنیا مثل منچستر سیتی را ببین که بفهمی و به دروازبانت هم بفهماندی توپ از هیجده تا دروازه بان مقابل را با پا می برند جلو و ان هم حساب شده نه با دست.یکی دوبار این کار را کردی الله بختکی جواب داد بعدش پاهات صدمه میبیند و کار دست تیم و مربی ات می دهی .همشهری ما اقا بیراوند بهتر از جنگولک بازی دست برداره.
    • مجتبی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 1
      خوب لر ....چی؟؟
  • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 1
    خوب مثل سپاهان که دو تا بازیکن را فقط برا آسیا رد کرده پرسپولیس نمیتونه گلر قرضی برا آسیا رد کنه
  • پرسپولیس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 1
    زودتر باید ی گلر جذب میکردی من نمیدونم چرا این یحیی اول فکر کارای که میخواد انجام بده نمیکنه حالا اگه نرسه چکار کنیم جلو النصر
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 2
    دروازه بانی که به فاصله چند ماه در سه بازی مهم مصدوم میشه و مقصر هر سه مصدومیت هم خودش هست در پرسپولیس نباید باشه.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام نمی تونه بازیکن کمکی بیگیره
  • پرسپولیسی6 IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 1
    باید یحیی رو اخراج کرد
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    توهین نکن به لر تو کی هستی
  • روح IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 1
    تا اونموفعه جهت خراب نشدن لیگ مهندسی شده قانون جدید من درآوردی تصویب میکنند مثل همین که دربی را بخاطر لنگیون عقب انداختند
    • جواد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      2 0
      خیلی شوتی به مولا دربی به خاطر کی عقب افتاد؟ خدا شفات بده
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 1
    نادون 10 تا دفاع خریده
  • فرشید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 1
    خدا به دادمون برسه با دروازبان که لیگ برترم ندیده
  • آرش IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    به جای این که ده تا ده تا هافبک ودفاع بگیرن بازی هم بهشون نرسه بهترنبوددروازه بان ومهاجم که تیم داره ازش رنج میبره جذب میکردن چهارتا بازی رسمی هفت هشت تا هم بازی دوستانه یه مهاجم داریم هیچ گلی نزده بهتره یحیی ودرویش ازخواب غفلت بیداربشن که تیم نیازبه مهاجم ودروازه بان داره حنانوف وفرجی یکی دوتا هافبک که بازی اصلابهشون نمیرسه روقرضی میدادن به تیم های دیگه وجاش پست های موردنیازهست بازیکن جذب کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس