لوسیل

شنیده می‌شود مذاکراتی بین روسای فدراسیون فوتبال ایران و قطر برای برگزاری شهرآورد پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در دوحه انجام شده و حتی احتمال دارد این بازی حساس در ورزشگاه لوسیل برگزار شود.

به گزارش مشرق، صبح امروز مجری یک برنامه ورزشی اعلام کرد که احتمال دارد شهرآورد ۱۰۲ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در قطر و با حضور تماشاگران برگزار شود.

ادعایی که خیلی زود واکنش‌های زیادی را به همراه داشت اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مذاکرات در این خصوص انجام شده است.

هفته گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این خصوص صحبت‌هایی را با رئیس فدراسیون قطر انجام داده است.

با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی که در دست تعمیرات است و امکان پذیرایی از هواداران را ندارد، مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا شهرآورد حساس پایتخت را در محلی برگزار کنند که هم امکان حضور تماشاگران وجود داشته و هم سیستم var (کمک داور ویدئویی) در آن استفاده شود. البته قضاوت این دیدار را داورانی از کشورمان برعهده خواهند داشت.

در این خصوص مذاکرات بین روسای فدراسیون‌های ایران و قطر انجام شده و قطری‌ها اعلام کرده‌اند آمادگی کامل برای میزبانی این دیدار را دارند و حتی حاضر هستند تا ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ (ورزشگاه لوسیل) را برای برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در اختیار ایران قرار دهند.

همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا با برگزاری این دیدار در دوحه، از طریق پخش بین‌المللی هم به درآمدزایی برسند.

اتفاقی که شاید تا چند دقیقه قبل عجیب به‌نظر می‌رسید اما به‌نظر می‌رسد واقعا مذاکرات در این خصوص انجام شده است.

گفتنی است زمان برگزاری شهرآورد به صورت دقیق مشخص نیست اما این دیدار احتمالا در مهرماه انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    8 0
    با این سطح بازی این دو تیم باید بروند در زمین خاکی الیگودرز بازی کنند.
  • سید فروزان CH ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    5 0
    باعث تاسف است ، دولت‌ها بجای تامین هزینه توپ شوت کنهای پایتخت ، میتوانستند چهار ورزشگاه خوب و فشنک در چهار نقطه تهران بسازند ، ورزشگاه آزادی هم باید کلا خراب شود و ورزشگاهی جدید بجایش بسازند ، از رمان ساخت این ورزشگاه دائم دارای اشکال بوده . با کل هزینه تعمیر آن ،هم میتوانستند یک ورزشگاه حدید بسازند
  • adrian DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    کلا لیگ ایران را بدید قطر برگزار کنه، لااقل چارقرون گیر باشگاه ها میاد، حق پخش میدن، تبلیغات میدن، اینا از ورشکستگی درمیان، کسی که تو کشور ما نمیاد لااقل همین عربها دوزار پول بدن بهمون از گدایی دربیایم
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای رییس! بهتر نیست از اون صندلی کنده بشی و مدیریت رو به جوانترها بسپاری؟! آخر توانمندی و ابتکارت اینه که شهرآورد پایتخت رو در دوحه برگزار کنی؟! مگه کشور بی صاحبه که میخوای به تمسخر بکشونیش؟
  • سامان IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    از ترس قیام ۲۵ شهریوره
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    یعنی کشور عزیزمون ایران قابلیت اینو نداره که یه استادیوم با استانداردهای جهانی به جای ورزشگاه پیر آزادی بسازه؟ جای تاسف که نمایندگان فوتبال ایران به دلیل زیر ساخت‌های ضعیف با این همه ثروتی که تواین مملکت هست باید سر افکنده بشن باید هرچه سریعتر جایگزین ورزشگاه آزادی یه ورزشگاه ۱۳۰هزار نفری با امکانات سخت افزاری روز دنیا ساخته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس