دومین فوق ستاره هم از لیست جهانی حذف شد!

بعد از غیبت یک نام بزرگ در لیست آمریکا، این بار با اعلام لیست نهایی روس ها مشخص شد یک ستاره دیگر هم حضور در بلگراد را از دست داده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته و با اعلام لیست نهایی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان مشخص شد که گیبل استیوسون، قهرمان سنگین وزن آمریکایی که سابقه کسب مدال طلای المپیک توکیو را دارد، در این رویداد حضور ندارد.

امروز و پس از مدت‌ها کش و قوس و انتشار اخبار ضد و نقیض درباره حضور یا غیبت کشتی گیران روسیه، اتحادیه جهانی لیست اولیه کشتی گیران روسیه‌ای حاضر در مسابقات جهانی۲۰۲۳ را اعلام کرد.

بر این اساس نام ده کشتی گیر آزادکار روسی اعلام شد که مهم‌ترین نکته، غیبت زائور بک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک است که در وزن ۷۴ کیلوگرم نماینده روس ها بود اما حالا نامی از او دیده نمی‌شود.

همچون استیوسون دلیلی برای غیبت سیداکوف نیز اعلام نشده، اما برخی رسانه ها دلیل احتمالی غیبت این قهرمان روسی را قوانین اتحادیه جهانی مبنی بر شرایط حضور کشتی گیران روسی که مهمترین آن ها عدم حمایت از جنگ با اوکراین بوده، می دانند.

لیست نهایی روس ها برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۳ صربستان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: زائور اوگویف

۶۱ کیلوگرم: عباس گاژی ماگمدوف

۶۵ کیلوگرم: شمیل ممدوف

۷۰ کیلوگرم: یوگنی ژربایف

۷۴ کیلوگرم: چرمن ولیف

۷۹ کیلوگرم: اخمد عثمانوف

۸۶ کیلوگرم: ارسلان باگایف

۹۲ کیلوگرم: ماگومد کوربانوف

۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله اف

۱۲۵ کیلوگرم: عبدالله کوربانوف

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دمتگرم سجاد انوشیروانی‌ بزرگان واقعی وزنه‌برداری مابهداد‌سلیمی‌ کوروش‌‌باقری‌ دیگرسالاران‌ را‌ بغلت‌ داری‌ سه‌وزنه‌برداری‌‌که‌ درورزش‌مردم‌یوسفی‌دیدم‌ نوید‌ خوشی‌‌برا‌این‌رشته‌ فوق‌ورزشی‌ داد امیدوارم همه قهرمان شوندازسیدعلی‌ حسینی یادم‌رفت‌ نام‌‌ببرم‌ امیدوارم ایت‌شریفی‌ بتونه جای‌‌بهداد‌ وحسینی‌راپرکنه‌ بازهم‌ازکوروش‌ کبیرباقری‌‌خواهش داریم‌ مراقب‌ وزنه‌برداران دختر‌ ماباشد‌ فیزیولوژی بدن‌‌مردان‌و‌بانوان‌ بسیارباهم‌ تفاوت دارد
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    از‌پیمان‌یوسفی‌میخواهیم‌به‌‌رشته‌ ورزشی‌بوکس‌ هم بپردازد چراهیچ‌خبری‌ازبوکس‌نیست
  • درگاهی GB ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    این که تیم روسیه نیست حتا یه روس بینشون نیست! همه از دم داغستانی و چچن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس