کد خبر 1524103
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا، مطلبی را با عنوان تقابل نسلی در داخل هر دو حزب اصلی آمریکا ، که برگرفته از یادداشت نشریه پالیتیکو است منتشر کرد:

نشریه پالیتیکو در یادداشتی به یک شباهت قابل توجه در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۳ با انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۹ پرداخته است.

طبق این یادداشت، رقابت بین مایک پنس با ویوک راماسوامی در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۳ با رقابت پت بوتجج، وزیر حمل و نقل و همجنسگرای فعلی دولت آمریکا با ایمی کلوبوچار، سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۹ از جهاتی بسیار شبیه است.

نویسنده این یادداشت، وجه شبه این دو رقابت را در تقابل دو نسل از افراد سیاستمدار با تجربه، با دو نسل از افراد جوان و بدون تجربه و زمینه مدیریت دولتی در هر دو حزب آمریکا تعریف کرده است.

نکته‌ای که برای اغلب ناظران فضای سیاسی آمریکا، تحت عنوان پوست اندازی ارزش‌های سنتی هر دو حزب اصلی آمریکا مطرح شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اصولا چپ هایی که زمانی عدالت اقتصادی و برابری و برادری در جوامع را نمایندگی میکردند تبدیل شده اند به ساختار شکنانی اماده جنگ با اخلاق… راست ها هم که مدافع حفظ سنت ها و اخلاق بودند اکنون نژاد پرست و نفرت پراکن و اسلام ستیز شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس