.

تمرین تیم ملی فوتبال در حالی در هوای بارانی شهر پلودیف برگزار شد که در حاشیه این تمرین مهدی طارمی و خداداد عزیزی به گپ و گفت پرداختند.

به گزارش مشرق و بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که برای بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان در روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریور راهی این کشور شده است، عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه باشگاه لوکوموتیو بلغارستان به تمرین پرداخت.

در فاصله ۴٨ ساعت تا دیدار تیم‌های ملی بلغارستان و ایران در شهر پلودیف، بازیکنان تیم ملی در زمین باشگاه لوکوموتیو، دومین جلسه تمرینی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی انجام دادند.

در این تمرین ٢٣ بازیکن حضور داشتند و بارش باران در هوای مطبوع پلودیف در کنار جدیت و نشاط قلعه‌نویی، کادر فنی و بازیکنان، فضای جذابی را در تمرین امروز ایجاد کرده بود.

قسمت اصلی تمرین امروز را بازی درون تیمی بازیکنان تشکیل می‌داد که در طول این بازی تمرینی، قلعه‌نویی نکات مختلف را به بازیکنان یادآوری کرد.

ضربات ایستگاهی آخرین بخش تمرین امروز ملی‌پوشان بود و پس از انجام این قسمت، تمرین ٩٠ دقیقه‌ای تیم ملی به پایان رسید.

از نکات جالب این تمرین، گفت‌وگوی خداداد عزیزی و مهدی طارمی در حاشیه تمرین بود تا تصویر جالبی از ستاره سابق تیم ملی و ستاره فعلی فوتبال ایران ثبت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    قلعه نویی نوچه ها رو برای تخریب و دور کردن عزیزی از تیم به خط رده است، کلا دوست داره باند بازی رو !
  • Bndboy IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 1
    خداداد!!! یه مشت بی چشم و رو جمع شدن توی تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس