کد خبر 1524065
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
پرت و پلاهای ضدانقلاب درباره راهپیمایی اربعین+ فیلم

ضدانقلاب از فرط استیصال در خصوص اربعین نه تنها به اظهارات سخیف رسیده بلکه با تناقضات جالبی نسبت به یکدیگر همراه شده است.

به گزارش مشرق، دستورالعمل رسانه‌های ضدانقلاب برای راهپیمایی اربعین حسینی سانسور کلی این رویداد مهم و محوری است اما این رسانه‌ها در برخی موارد نیز نمی‌توانند با توجه به حضور پرتعداد مردم ایران و کشورهای مختلف در این راهپیمایی از این مسئله عبور کنند و با اقدام تخریبی سعی می‌کنند به روند برگزاری این مراسم خدشه وارد کنند اما چنان استدلال‌های ضعیف و مضحکی به کار برده‌اند که مورد تمسخر مخاطبان و افکارعمومی بویژه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

عصبانیت ایران اینترنشنال از حمل تصاویر سردار سلیمانی در راهپیمایی اربعین

در همین رابطه، رسانه معاند ایران اینترنشنال سعی کرد ضمن گفت‌وگو با به اصطلاح کارشناسان این راهپیمایی را مخدوش کند اما عصبانیت و استیصال از عمق سخنان این افراد به خوبی مشهود است. شبکه ایران اینترنشنال با اعتراف به این موضوع که راهپیمایی اربعین حسینی یکی از بزرگترین مراسمات مذهبی در دنیاست، از اینکه مردم برای حضور در این راهپیمایی از جیب خود خرج می‌کنند و از راه‌های مختلف زمینی و هوایی به کربلا می‌روند ابراز خشم کرد. کارشناس این شبکه همچنین نسبت به این موضوع که در این راهپیمایی تصاویر «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» توسط مردم حمل می‌شود، ابراز ناراحتی کرد.


همین شبکه با دعوت از یکی از اعضای ضدانقلاب در خارج از کشور سعی کرد ماهیت این راهپیمایی را زیر سئوال ببرد و آن را رسم عراقی‌ها توصیف کند؛ این درحالی است که پیشتر یکی دیگر از کارشناسان این شبکه مطرح کرده بود که راهپیمایی اربعین سیره علمای شیعه بوده است. ‌


این عنصر ضدانقلاب در گفت و گو با ایران اینترنشنال سعی کرد حضور ایرانیان در این راهپیمایی را کم رنگ جلوه دهد و مدعی شد ایران زائران خارجی از جمله پاکستانی را به این راهپیمایی می‌برد. اینکه ضدانقلاب در کمال درماندگی سعی دارد حضور ایرانیان در راهپیمایی اربعین که موضوع مشهودی است را لاپوشانی و کتمان کند به خوبی نشان دهنده شکست سیاست این جریان در تخریب مذهب در ایران است که در محرم سال جاری با هشتگ‌سازی‌های عوامل ضدانقلاب کلید خورده بود.

همچنین یکی دیگر از کارشناسان این شبکه ضدانقلاب در سخنانی عجیبی مطرح کرده بود که «راهپیمایی اربعین در صدر اسلام، راهپیمایی اعتراضی به چهلم قتل امام حسین (ع) بوده است!» و سعی کرد آنرا در مقابل مراسم حج قرار دهد و مردم را نسبت به حضور در این راهپیمایی برحذر دارد.

اربعین؛ فرصت طلایی ضدانقلاب برای سرنگون کردن نظام!

جالب است که پیشتر این شبکه در خط سیاسی خود برای تخریب اربعین، درخواست مضحک یکی از ضدانقلابیون را منتشر کرده بود که از اغتشاشگران می‌خواست فرصت اربعین برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را از دست ندهند.


در این ویدئو این فرد ضدانقلاب در سخنانی عجیب می‌گوید: «بیایید از این فرصت طلایی که رژیم تمامی مزدوران سرکوبگر خود را برای شرکت در راهپیمایی اربعین به عراق گسیل کرده، نهایت استفاده را ببریم و نظام جمهوری اسلامی و مزدورانش را غافلگیر کنیم.»

موضوعی که به خوبی تصورات کودکانه و ساده لوحانه ضدانقلاب را نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی به نمایش می‌کشد.

من و تو: حکومت ایران با ترفندهای فیلمبرداری جمعیت را زیاد نشان می‌دهد!

شبکه من و تو نیز با توجه به اینکه سانسور این رویداد مهم و بین المللی را در دستور کار خود دارد اما در برابر عظمت برگزاری این مراسم نتوانست سکوت کند و مجریان این شبکه مدعی شدند که «حکومت ایران با ترفندهای فیلمبرداری جمعیت را زیاد نشان می‌دهد!»


همچنین این شبکه با استناد به لفاظی‌های مولوی عبدالحمید سعی کرد نسبت به ماهیت این مراسم عظیم مذهبی و همچنین چرایی هزینه برای آن ابهام‌افکنی کند، سخن پراکنی‌های مولوی عبدالحمید درحالی است که بزرگ‌ترین موکب اهل‌سنت در منطقه پیرانشهر به استقبال زائران پیاده‌روی اربعین رفته و به صورت روزانه پذیرای زوار است.

تفرقه شیعه و سنتی در دستور کار رسانه روباه پیر

بی بی سی فارسی نیز که همواره خط خبری تخریب مراسم اربعین را در دستور کار خود دارد در یک تلاش مذبوحانه با حربه کهنه خود یعنی اختلاف بینداز و حکومت کن ادعا کرد که نظام جمهوری اسلامی برخی امکانات شهرهای سنی نشین کشورمان را به راهپیمایی اربعین اختصاص داده است. خط خبری قرار دادن اربعین حسینی در برابر حج مسلمانان از دیگر ترفندهای جنگ روانی تفرقه انگیزانه ضدانقلاب بوده است.


بنگاه سخن پراکنی بی بی سی همچنین سعی کرد اینگونه القاسازی کند که زائران اربعین حسینی با وضعیت نامناسبی با استفاده از کامیون‌ها به این مراسم ملحق می شوند و نوع خدمات دهی به زائران چندان خوب نیست؛ هرچند این موضوع بیشتر اشتیاق زائران امام حسین (ع) را به تصویر می‌کشد.

این درحالی است که مجری شبکه صدای آمریکا که در عراق حضور دارد در گزارشی اعلام کرد که زائرانی که از مرزهای ایران به عراق می رفتند عمدتا نسبت به خدمات‌دهی و همچنین تسهیل تردد مرزی رضایت داشتند.

با این اوصاف ضدانقلاب از فرط استیصال در خصوص اربعین نه تنها به پرت و پلاگویی افتاده، بلکه این ادعاها آنقدر دور از ذهن و مضحک به نظر می‌رسد که شاهد آن هستیم که این شبکه‌ها خود به نقض ادعاهای یکدیگر پرداخته و در این ورطه عاقبت به تناقض گویی افتاده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    17 6
    خودشونو ارباباشون فاشیست هستند ببین چه ضرری میزند....
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      16 5
      فاشیسم از خصوصیات فرقه هاست، بهاییان و بابی مسلکان پلشت ترین و نجسترین فاشیستهای کل تاریخ هستند.
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      این مرتیکه خپله احمق که دم از احترام به عقاید میزنه همونی بود که مغازه دارها را تهدید میکرد اگر کسبتونو نبندین هر چی دیدین از چشم خودتون دیدین. رو شون دیگه سنگ پای قزوین نیست بلکه سنگ زیرین چاه توالته
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      0 0
      بهائیان منحوس و نجس و رذل و خبیث و مزدور و شبکه حیران عنترنسناس !!!!
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      0 0
      بهائیان منحوس و نجس و رذل و خبیث و مزدور و شبکه حیران عنترنسناس !!!!
  • ایرانی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    30 6
    ضد انقلاب اینکه نتونسته علیه نظام اسلامی غلطی بکند فلذا از اجتماع مردم چه در اربعین و چه در عاشورا و چه در مراسم تعزیه خوانی و ..... هراس دارد و چه زیبا حضرت امام ره فرمودند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      5 1
      زنده نگه داشته
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      جان من معنی کلمه ضد انقلاب رو بگین هیچ کشوری تو دنیا از این استفاده نمیکنه اگه منظور مخالفت داشتن حکومت هست یه امری عادیه توی دنیا
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    16 7
    باشه اگه جرات دارید بیاد وسط میدون،اما اگه نظام چند میلیون هوادار داشت غیر زوار اربعین چی؟شما کتک های پهپادی که ناتو داره میخوره تو اوکراین رو که دارید میبینید
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 2
      خب چرا رفراندوم نمیزارین؟
  • سید IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    10 6
    یاتمازحسینین پرچمی
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    17 5
    امام حسین ع نوری ک هرگز خاموش نمیشود
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      همه چیز را که پاک کنی غقط میماند امام حسین . یوگوسلاوی و خیلی چیز های دیگر هیچوقت وجود نداشته.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 14
      فیلم اول و فیلم دوم درست میگفتن حقیقت است که خود حکومت هم کتمان نمیکنه حج در برابر راهپیمایی اربعین رو تو رسانه‌ای ایران هم می‌شنویم
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      خاجی کو. شور تو باید هم عوعو کنی پس راحت باش و بسوز و بساز
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      حاجی سه راهه تل آویو ظرفیت حجم عظمت تقکرات تو را ندارد. باید یک راه براش باز کنند به توالتهای کمپ تیرانا.
  • مهدی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    16 9
    هر که با آل علی(ع) در افتاد ؛ ور افتاد
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      5 12
      چه ربطی به خبرداشت
    • حامد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      ۱۰۰درصد ربط کاملی به خبر داشت
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    11 6
    باهر وسیله ممکن هم آب بریزید سوزشتون چاره نمیشه.مفلوکین بدبخت
  • رضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اینابرن به همجنس بازیشون برسن
  • سعید IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    13 1
    تو چهره همشون استرس زیاد کاملا پیداست خودشون هم میدونن دارن دروغ میگن ولی پول چشماشون رو کور و گوشهاشون رو کر کرده
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    خداوند دشمنان اسلام را از احمقها آفرید
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    3 4
    کودن های همیشه مست
  • سهیل IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    2 0
    1400 سال هست که باطل با تمام توان داره تلاش میکنه که حق رو از بین ببره اما به لطف خدا نور امام حسین ع روز به روز عالم گیرتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس