کد خبر 1524017
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
عبور مسی از یک رکورد دیگر؟

لیونل مسی به‌زودی می‌تواند یک رکورد بزرگ دیگر را نیز بشکند و به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی به دلیل غیبت لوئیس سوارس در تیم ملی فوتبال اروگوئه شانس زیادی دارد تا در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ یک رکورد دیگر را نیز به نام خود ثبت کند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین تاکنون در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی ۲۸ گل به ثمر رسانده و تنها یک گل تا تبدیل‌شدن به بهترین گلزن تاریخ این مسابقات فاصله دارد. در حال حاضر لوئیس سوارس دوست و هم‌تیمی سابق این بازیکن با ۲۹ گل در صدر این فهرست قرار دارد.

با توجه به دعوت‌نشدن لوئیس سوارس، مهاجم گرمیو، به اردوی تیم ملی کشورش، ستاره آرژانتینی می‌تواند در دو دیدار آتی آلبی‌سلسته مقابل اکوادور در مونومنتال و سپس مقابل بولیوی در ورزشگاه هرناندو سیلس در لاپاز این رکورد را بشکند.

فهرست برترین گلزنان تاریخ مسابقات مقدماتی در آمریکای جنوبی:

لوئیس سوارس ۲۹ گل

لیونل مسی ۲۸ گل

مارسلو مورنو مارتینس ۲۲ گل

الکسیس سانچس ۲۰ گل

هرنان کرسپو ۱۹ گل

مارچلو سالاس ۱۸ گل

ایوان زامورانو ۱۷ گل

ادینسون کاوانی ۱۷ گل

خواکین بوترو ۱۶ گل

آگوستین دلگادو ۱۶ گل

آلبی‌سلسته بدون کاپیتانش اولین جلسه تمرینی را برای بازی با اکوادور برگزار کرد. قرار است لیونل مسی و سایر ستارگان آرژانتینی امروز به اردوی تیم ملی کشورشان اضافه شوند.

عبور مسی از یک رکورد دیگر؟

اولین تمرین تیم ملی فوتبال آرژانتین بدون لائوتارو مارتینس، دیبو مارتینز، نیکلاس گونزالس، لوکاس بلتران و نیکلاس تاگلیافیکو برگزار شد. امروز سه‌شنبه نیز الکسیس مک‌آلیستر، امیلیانو مارتینس، الخاندرو گارناچو، کریستین رومرو، فاکوندو بوونانوته و لیساندرو مارتینز به تمرین‌های قهرمان جهان اضافه شدند ولی با رسانه‌ها صحبت نکردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس