کد خبر 1523895
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
حمله ناکام به مسکو؛ روسیه: پهپادهای مهاجم نابود شدند

وزارت دفاع روسیه و «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو خبر دادند که حمله پهپادی روز سه شنبه (امروز) به پایتخت این کشور ناکام ماند و پدافند هوایی پهپادهای مهاجم را از بین بردند.

به گزارش مشرق، شهردار مسکو از نابودی پهپادهای مهاجم و حمله ناکام آنها به پایتخت روسیه خبر داد و اعلام کرد، در این حمله کسی صدمه ندید اما به یک ساختمان مسکونی خسارت وارد شد.

به گزارش خبرگزاری تاس، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو و وزارت دفاع روسیه در اظهارنظرها و بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند، پدافند هوایی این کشور پهپادهایی را که به سمت مسکو در حرکت بودند، در آسمان پایتخت از بین بردند.

سوبیانین در پیامی در صفحه تلگرام خود نوشت: «نیروهای پدافند هوایی بامداد روز سه شنبه پهپادهای تهاجمی را که مسکو را هدف قرار داده بودند، سرنگون کردند. آنها در هوا بر فراز منطقه کالوگا و منطقه ایسترا در مسکو نابود شدند».

شهردار پایتخت روسیه در ابتدا اعلام کرد که هیچ گزارشی درباره اینکه در این حمله پهپادی به کسی آسیبی وارد شده باشد یا فرد یا افرادی زخمی شده باشند، منتشر نشده است.

شهردار مسکو ساعتی بعد از انتشار این پیام تلگرامی، خبر داد که در نتیجه سقوط لاشه پهپاد در منطقه ایسترا واقع در غزب پایتخت، به یک منزل مسکونی آسیب وارد شد.

خبرگزاری تاس در یک گزارش دیگر خبر داد که در نتیجه حمله پهپادی امروز به مسکو حداقل ۶ پرواز در فرودگاه‌های پایتخت لغو و ۵۰ پرواز دیگر با تاخیر انجام شده است.

تا ساعت ۶ صبح به وقت مسکو، شش پرواز در فرودگاه «دوموددووو» با تاخیر و دو پرواز لغو شد، در فرودگاه «ونوکوو» ۱۷ پرواز با تاخیر و یک پرواز لغو شد. سهم فرودگاه «شرمتیوو» تاخیر در ۲۳ پرواز بود و در فرودگاه «ژوکوفسکی» هم سه پرواز لغو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عمیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    3 3
    درود بیکران بر ارتش ازادی بخش تحت امر زلنسکی قهرمان 💛💙🔥
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • عمیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    2 2
    به زودی آمریکا و ناتو با پیش قراولی زلنسکی روسیه رو آزاد می کنن و میان سراغ کشورهای آسیایی و صلح جهانی آمریکا در جهانی آزاد رقم می خوره ❤️🇺🇲🇬🇧💙💛❤️
  • عمیر IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    3 2
    شعار هر ایرانی درود بر اوکراینی 💛 💙
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    1 2
    جای روس هابودم یک بمب اتم میزدم سمت چپ کشور اوکراین هم مرز با لهستان تا دودش تو چشم همه اروپا بره
    • عمیر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 1
      برو بفکر نون شبت باش دلقک
    • عمیر IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 1
      در خوابت ببینی ابله
  • خسرو IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    بنده خدا پونین دست به دامن کره شمالی شده برای تدارک مهمات جنگی . حسابی امکانات جنگی روسیه ته کشیده . همه ابر قدرتها اینجوری تو خالی اند . دست رد چین و هند و آفریقا باعث شده به کره شمالی پناه ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس