کد خبر 1523463
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
چرا رامین رضاییان در سپاهان ماند؟/ ماجرای پرسپولیس، یحیی و علاقه رامین به یک اتفاق خاص

رامین رضاییان حداقل تا پایان لیگ بیست و چهارم نمی‌تواند دوباره پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد!

به گزارش مشرق، رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان برای تمدید با طلایی‌پوشان به توافق رسید.

رامین رضاییان فصل قبل پس از جدایی جنجالی از پرسپولیس راهی سپاهان شد و عملکرد فوق‌العاده ای در لباس این تیم داشت. رضاییان فصل گذشته بیشترین حضور در ترکیب سپاهان را داشت و به غیر یک بازی غیبت به دلیل محرومیت در تمام دیدارهای به میدان رفت.

مدافع راست ملی پوش سپاهان با ۷ پاس گل بیشترین پاس گل را برای سپاهان داد و رده سوم لیگ قرار گرفت. رامین ۷ گل هم زد و پس از شهریار مغانلو آقای گل لیگ، بهترین گلزن سپاهان لقب گرفت. حالا شنیده‌ها حاکیست که با توجه به اینکه قرارداد رضاییان در پایان فصل با سپاهان به پایان می‌رسد، او برای برای تمدید ۲ ساله با طلای‌پوشان به توافق رسیده و حتی گفته می‌شود که قرارداد داخلی نیز بین دو طرف به امضا رسیده است.

این درحالی است که رامین رضاییان به گفته دوستان نزدیکش خیلی دوست داشت به پرسپولیس بازگشته و با پیراهن قرمز از فوتبال خداحافظی کند اما...

به نظر می‌رسد تا زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس باشد، رامین رضاییان جایی در این تیم ندارد. پس از اتمام لیگ بیست و یکم، و اتمام قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس، در مورد آینده آنها در این تیم صحبت‌های زیادی مطرح شد که یکی از این بازیکنان رامین رضاییان بود. در همان مقطع نیز مشخص بود کادر فنی پرسپولیس برنامه‌ای برای استفاده از رامین رضاییان در فصل آینده ندارد و به خاطر همین به سراغ جذب دانیال اسماعیلی‌فر رفتند. همین مسئله باعث شد که برخی هواداران به صفحه دانیال اسماعیلی فرهجوم ببرند و شرایط را طوری فراهم کنند تا او برای پیوستن به پرسپولیس پشیمان شود!

این در شرایطی بود که پس از حضور رضاییان در یک برنامه تلویزیونی و انتقاد از برخی بازیکنان پرسپولیس، آتش اختلاف بین رضاییان، بازیکنان و اعضای کادرفنی شعله‌ور شد. همین مسئله یحیی گل‌محمدی را به این نتیجه رساند که از رضاییان برای فصل آینده (لیگ بیست و دوم) استفاده نکند. منهای مسائل فنی که باعث شده گل‌محمدی به این نتیجه برسد وجود برخی اختلافات بین رامین رضاییان و تعدادی از بازیکنان بزرگ و قدیمی پرسپولیس هم مزید بر علت شد تا گل‌محمدی بی‌خیال رضاییان شود. رامین به اصفهان رفت و یکی از بهترین فصول فوتبالی‌اش را در سپاهان سپری کرد.

پس از قهرمانی یحیی گل‌محمدی به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس حداقل ۲ سال آینده در این تیم بماند و به کارش ادامه دهد. بر همین اساس رامین رضاییان به مدت ۲ فصل قراردادش را تمدید کرد. هرچند این احتمال وجود دارد او دوباره به پرسپولیس برگشته و با پیراهن این تیم برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

گفتنی است رامین رضاییان از جمله بازیکنانی است که به شدت علاقمند به تمرین کردن است و می تواند بدن خودش را حداقل ۴ یا ۵ سال دیگر هم برای بازی در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صدف US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    3 1
    همش حرف پرسپولیس.بس کنید دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس