کد خبر 1522692
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
قیمت‌های جدید انواع روغن نباتی در بازار

در راستای تعامل دولت و بخش خصوصی قیمت انواع روغن نباتی تا 15 درصد کاهش یافت.

به گزارش مشرق، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد: در پی کاهش قیمت جهانی روغن خام و تعامل صنعت روغن نباتی با دولت، قیمت انواع روغن نباتی از تاریخ 09/06/1402بین 10-15 درصد کاهش یافت.
بنا براین گزارش بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار در تاریخ 06/06/1402 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت های مصرف کننده جدید انواع روغن نباتی را در سایت www.124.ir بارگزاری کرد، برای دیدن فهرست کامل اینجا را قیمت‌های جدید انواع روغن نباتی در بازار+ جدول کنید.

بخشی از قیمت ها هم در فهرست زیر آمده است.

قیمت‌های جدید انواع روغن نباتی در بازار+ جدول

قیمت‌های جدید انواع روغن نباتی در بازار+ جدول

پیش از این هم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده بود:‌ بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف‌کننده انواع روغن‌نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته‌بندی‌های مختلف در دامنه 10 تا 15 درصد کاهش خواهد یافت.

این سازمان تاکید کرده بود: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت بوده و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت 31 استان موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن نظارت بر رعایت قیمت‌های مندرج در سامانه 124 ، کنترل لازم برای فروش موجودی‌های کارخانجات و حلقه‌های توزیع (شرکت‌های پخش، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجازی و غیره) با قیمت‌های جدید را داشته و با هرگونه تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس