روابط عمومی سپاه درگذشت سردار سیدعلی صنیع‌خانی را تسلیت گفت

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای درگذشت سردار علی صنیع‌خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، در پی درگذشت سردار سیدعلی صنیع‌خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و برادر شهیدان سیدمحمد و سیدحسن صنیع‌خانی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای این ضایعه را به خاندان مکرم صنیع‌خانی تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سیدعلی صنیع‌خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادر شهیدان گرانقدر سیدمحمد و سیدحسن صنیع‌خانی موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

او در زمره فعالین نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه علیه رژیم پهلوی و شکل‌گیری هسته‌های اولیه کمیته انقلاب اسلامی و سپاه در مناطق جنوبی تهران و سپس در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی و تمشیت ترابری واحدها و یگان‌های رزم نقش‌های مؤثری از خود بر جای گذارد.

مصیبت فقدان آن مرحوم را به خاندان صنیع‌خانی، به‌ویژه والد ارجمند و فرزندان گرامی وی و سایر داغدیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برادران شهیدش و صبر و شکیبایی برای سوگ‌دیدگان طلب می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس