سرلشکر باقری: شبکه یکپارچه پدافند هوایی امنیت پایدار را برای آسمان ایران رقم زده است

امروز شبکه یکپارچه و بومی پدافند هوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان میهن اسلامی را تحت رصد و اشراف کامل و همه جانبه دارد.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی فرارسیدن ۱۰ شهریورماه روز پدافند هوایی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن دهم شهریور ماه «روز پدافند هوایی» را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد و شجاع شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

امروز شبکه یکپارچه و بومی پدافند هوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان میهن اسلامی را تحت رصد و اشراف کامل و همه جانبه دارد و امنیت پایدار و مثال زدنی و در تراز معیارهای بین المللی را برای پروازهای داخلی و عبوری از ایران عزیز فراهم آورده است.

بی‌تردید این موفقیت و دستاورد راهبردی در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و نقش آفرینی‌های تحسین برانگیز دلاور مردان پدافند هوایی در «ارتش جمهوری اسلامی ایران» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» حاصل شده و برای ایرانیان مایه مباهات و افتخار است.

این روز مبارک و خجسته را که به زیور شجاعت، رشادت، اخلاص دلاورمردان پدافند هوایی نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای دشمن آراسته است را گرامی می‌دارم و با سپاس و قدردانی از همّت والا و تلاش نگهبانان غیور و مقتدر پدافند هوایی کشور و تاکید بر لزوم توسعه چتر اشراف اطلاعاتی و حفظ آمادگی‌های همه‌جانبه برای غلبه قاطع و پیروزمند بر تهدیدات متصور، دوام توفیق آنان در اجرای ماموریت‌های خطیر و راهبردی محوله تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    0 2
    سرلشکر هر کاری هم کنی آمریکا کار خودش و می کنه 😜

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس