پورعلی گنجی پرسپولیس

تیم پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در دیداری خارج از خانه فولاد خوزستان را شکست داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را مرتضی‌ پورعلی‌گنجی (۵۶) و یاسین سلمانی (۳+۹۰) زدند تا پرسپولیس ۱۰ امتیازی شود و مجدداً به رده دوم جدول بازگردد. فولاد هم چهارمین باخت متوالی خود را در فصل جاری تجربه کرد تا همچنان این تیم روی نوار ناکامی قدم بردارد.

فیلم/ خلاصه دیدار فولاد صفر - پرسپولیس ۲

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی (۳۸ - سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک (۸۶-سعید واسعی)، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی (۷۰-محمدرضا غبیشاوی) و گادوین منشا (۷۰-محمد عباس زاده).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی (۶۰- شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۸۸-گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (۸۸-سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی و محمد عمری (۸۴- یاسین سلمانی).

داور: حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه ۱۳: شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه را کریستوفر کنت برگشت داد و در ادامه مدافعان فولاد توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۱۵: ضربه وحید امیری با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: شوت زیبای مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه را کنت با یک عکس‌العمل خوب با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۴: همکاری بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه به مهدی ترابی رساند که شوت این بازیکن به بازیکنان فولاد برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۵+۴۵: ضدحمله خطرناک فولادی‌ها می‌رفت تا دروازه پرسپولیس را با خطری جدی مواجه کند، اما شوت پشت محوطه علی‌نژاد به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد و به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی بازیکن فولاد اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد. در این صحنه سینا مریدی از فولاد هم کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۶: موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس این‌بار هم راه به جایی نبرد و توپی که در شلوغی محوطه جریمه به اسماعیلی‌فر رسیده بود را کنت با یک واکنش خوب برگشت داد.

دقیقه ۶۲: ضربه سر شهاب زاهدی هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: مرتضی پورعلی‌گنجی سرانجام قفل دروازه فولاد را با یک ضربه سر شیرجه‌ای باز کرد. در این صحنه مسعود ریگی توپ را به سمت دروازه ارسال کرد و پورعلی‌گنجی هم دروازه فولاد را گشود.

دقیقه ۸۸: محمدحسین کنعانی‌زادگان هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲+۹۰: نفوذ خطرناک سلمانی و پاس در عرض خوب این بازیکن را شهاب زاهدی از دست داد و نتوانست ضربه نهایی را به توپ وارد کند.

دقیقه ۴+۹۰: بار دیگر نفوذ بازیکنان پرسپولیس و پاس کات‌بک شهاب زاهدی توپ را به یاسین سلمانی رساند که این بازیکن تازه وارد موفق شد گل دوم را وارد دروازه کنت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاظم IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 0
    مهدی پور داریم یانگا داریم پرسپولیس را سوراخ سوراخ می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس