کد خبر 1522175
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
دستگیری

عاملان قتل پسر جوان که در جریان یک درگیری و سرقت تلفن همراه مقتول مرتکب جنایت شده بودند، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۱۴۰۱ با گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل درگیری اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو راکب یک موتورسیکلت که قصد سرقت تلفن همراه پسر ۲۵ ساله‌ای به نام بهروز را داشتند، وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدند، با چاقو او را بشدت مجروح کرده و از محل متواری شدند.

بهروز که از ناحیه قفسه سینه چاقو خورده بود، از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد اما شدت جراحات وارده سبب شد تا وی ساعاتی بعد تسلیم مرگ شود.

در ادامه مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته محل جنایت و اطلاعاتی که شاهدان در اختیار آنها قرار داده بودند، موفق شدند صاحب موتورسیکلت را که پسر جوانی به نام شهرام بود، شناسایی و بازداشت کنند.

شهرام پس از دستگیری گفت: روز حادثه با دوستم کریم بیرون رفته بودیم که او با یک نفر درگیر شد و با چاقو او را زد اما من نقشی در ماجرا نداشتم.

پس از آن مأموران کریم را بازداشت کردند و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل بهروز اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه در حال رد شدن از خیابان بودیم که متوجه شدم پسر جوانی در فاصله چندمتری ما به من زل زده و چپ‌چپ نگاه می‌کند. من او را نمی‌شناختم اما نگاه‌هایش مرا عصبانی کرد. از موتور پیاده شدم و به سراغش رفتم و پرسیدم چرا به من چپ‌چپ نگاه می‌کند اما او به یکباره شروع به داد و فریاد کرد و به پدر و مادرم فحش داد. من هم چون به تازگی پدرم فوت کرده، کنترلم را از دست دادم و چاقویی که در جیبم بود را بیرون آوردم و چند ضربه به قفسه سینه‌اش زدم. بعد به سرعت ترک موتور دوستم نشستم و از محل فرار کردیم.

متهم درباره این موضوع که شاهدان عنوان کرده‌اند، شما قصد سرقت تلفن همراه قربانی را داشتی، گفت: من دزد نیستم و سابقه‌ای هم ندارم. آن روز وقتی درگیر شدیم برای اینکه شاهدان فکر کنند سارق هستم و قصدم سرقت گوشی موبایل بوده، آن را برداشتم.

این ادعا در حالی مطرح شد که بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان نشان می‌داد متهم به قصد سرقت گوشی موبایل به مقتول نزدیک شده و او را به قتل رسانده است.

با تکمیل تحقیقات برای کریم به اتهام قتل عمدی و سرقت مسلحانه و برای شهرام به اتهام معاونت در جنایت و سرقت مسلحانه کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی دو متهم محاکمه شوند. این در حالی است که اولیای‌دم مقتول برای عاملان جنایت درخواست اشد مجازات کرده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    1 0
    نصف دیه برای قصاص اخذ خواهد شد که خانواده مقتول درگیری جدیدی خواهند یافت
  • محمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    1 0
    بیشرف چه راحت جان یک جوان رو گرفت،لعنتیا کار کردن اینقدر براتون سخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس