واکنش کلوپ به اخراج فن‌دایک و علامت «هیس» مربی نیوکاسل +فیلم و تصاویر

سرمربی لیورپول نسبت به اخراج مدافع خود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رفته که تا نیمه اول، نیوکاسل با گل آنتونی گوردون با نتیجه یک بر صفر از لیورپول است.

در این مسابقه ویرجیل فان‌دایک نیز به دلیل خطا روی الکساندر ایزاک با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد و با بُهت و ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد.

واکنش کلوپ به اخراج فن‌دایک و علامت «هیس» مربی نیوکاسل +فیلم و عکس

لیورپولی‌ها اعتقاد داشتند که داور در نشان دادن رنگ کارت سخت‌گیرانه عمل کرده و فان‌دایک مستحق گرفتن کارت قرمز مستقیم نبوده است.

یورگن کلوپ که هفته گذشته نیز شدیدا به داوری انتقاد کرد، در این صحنه تنها به لبخند زدن اکتفا کرد و نخواست بار دیگر به داوری اعتراض کند.

واکنش کلوپ به اخراج فن‌دایک و علامت «هیس» مربی نیوکاسل +فیلم و عکس

در اینجا، جیسون تیندال، مربی تیم نیوکاسل با نشان دادن علامت هیس به کلوپ اشاره کرد که به داوری اعتراض نکند. این حرکت البته با ناراحتی لیورپولی‌ها همراه شد.

واکنش کلوپ به اخراج فن‌دایک و علامت «هیس» مربی نیوکاسل +فیلم و عکس

نکته جالب این است که صحنه خطا با تایید ویدیوچک همراه شد. این در حالی است که هفته گذشته نیز لیورپول با اخراج مک‌آلیستر ۱۰ نفره شد ولی در نهایت اتحادیه فوتبال انگلیس، نظر داور و ویدیوچک آن مسابقه را رد کرد و کارت قرمز را بخشید.

این روزها انتقاد از داوری در لیگ برتر انگلیس از سوی کلوپ و لیورپول نیز افزایش یافته و باید دید واکنش قرمزهای مرسی‌ساید نسبت به این اتفاق چگونه است؟

فیلم زیر را مشاهده کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس