کد خبر 1521472
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
دستگیری گروگانگیر در کمتر از 2 ساعت در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در کمتر از ۲ ساعت فردی را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان طبسی کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید حسین حسینی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با وقوع یک فقره آدم ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای طبس موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سریع به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، مردی جوان حدود ۳۹ ساله با استفاده از سلاح سرد، مردی را که حدود ۵۰ سال سن داشت گروگان گرفته و به طبقه دوم منزلی نیمه ساز برده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته است که تیم رسیدگی کننده به منظور حفظ جان گروگان برای دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز اقدام کردند.

سرهنگ حسینی با بیان این که مأموران جان برکف با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از ۲ ساعت بدون هیچ گونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند تصریح کرد: در این رابطه گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و برای انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس